کد خبر: ۷۹۶۸۳۸
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱

رویکرد روسیه در باره سلاح هسته‌ای تغییر نکرده است

سرگئی ریابکوف: همانگونه که بار‌ها آشکارا یا به مقام‌های آمریکا گفته ایم، رویکرد بنیادین روسیه در باره این موضوع تغییری نکرده و همانند گذشته در چارچوب دکترین نظامی ما و بنیاد‌های سیاست‌های این کشور در حوزه بازدارندگی هسته ای، باقی مانده است.
رویکرد روسیه در باره سلاح هسته‌ای تغییر نکرده است
آفتاب‌‌نیوز :

سرگئی ریابکوف معاون وزارت امور خارجه روسیه روز دوشنبه گفت که تغییری در رویکرد بنیادین این کشور نسبت به تسلیحات هسته ای، به وجود نیامده است.

این دیپلمات بلندپایه به شبکه تلویزیونی یک، گفت: همانگونه که بارها آشکارا یا به مقام های آمریکا گفته ایم، رویکرد بنیادین روسیه در باره این موضوع تغییری نکرده و همانند گذشته در چارچوب دکترین نظامی ما و بنیادهای سیاست های این کشور در حوزه بازدارندگی هسته ای، باقی مانده است.اما راه و روش های غیرمسئولانه، بسیار تهاجمی و به صورت افراطی زورگویانه واشنگتن، همه را به خط خطرناکی نزدیک کرده است و ما در باره ادامه این مسیر، هشدار می دهیم.

ریابکوف با نادرست خواندن ادعاهای ایالات متحده در باره انزوای روسیه، افزود: مسکو از تلاش های واشنگتن برای بسیج کردن هم پیمانانش برای رویارویی شدیدتر و تهاجمی تر با روسیه آگاهی دارد و نشست های بلندپایه اخیر در چارچوب نشست عادی مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، کاملا و قطعا این موضوع را نشان داده است.

ریابکوف همچنین پیش بینی کرد که فشارها بر مسکو در پی برگزاری همه پرسی هایی در جمهوری های مردمی لوگانسک و دونتسک و منطقه خرسون و بخش های آزاد شدن منطقه زاپوروژیا افزایش یابد.

همه پرسی هایی در باره پیوستن جمهوری های مردمی دونتسک و لوگانسک جدا شده از خاک اوکراین و بخش های آزاد شده منطقه های خرسون و زاپوروژیا به روسیه از ۲۳ سپتامبر (اول مهر ماه) آغاز شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین