کد خبر: ۷۹۶۹۶۹
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳

تمام خبر‌های عجیبی که از سردار و رفقا به گوش می‌رسد

سردار آزمون با انتشار یک استوری به اتفاقات اخیر واکنش نشان داده.
تمام خبر‌های عجیبی که از سردار و رفقا به گوش می‌رسد
آفتاب‌‌نیوز :

سردار آزمون با انتشار یک استوری به اتفاقات اخیر واکنش نشان داده. او گفته حاضر است تاوان این استوری را هم بدهد و همین باعث شده تا خبر‌های عجیبی از اتریش پیرامون تیم ملی مخابره شود. ساعاتی بعد برخی از رسانه‌های داخلی مدعی شدند که سردار در تمرینات مصدوم شده و دیدار مقابل سنگال را از دست داده.

در فاصله کمتر از دو ماه مانده به جام جهانی به یکباره شایعاتی درباره احتمال کنار گذاشته شدن سردار آزمون از تیم ملی به گوش می‌رسد. ماجرایی که اصلا فنی نیست و به نوشته‌های مجازی اخیر او برمی‌گردد.

اما دقایقی پیش کانال رسمی فدراسیون فوتبال کلیپ کوتاهی از تمرین امروز تیم ملی منتشر کرده که یک نکته مهم در آن نمایان بود.

سردار آزمون که تمرین گروهی روز گذشته را به دلیل انجام کار‌های فیزیوتراپی از دست داده بود، بعد از آماده شدن توسط کادر پزشکی تیم ملی در اختیار کادر فنی قرار گرفت و در تمرین امروز حضور داشت.

حالا صفحه شخصی سردار آزمون در شبکه اجتماعی اینستاگرام، از دسترس خارج شده است.

در سمت دیگر ماجرا، برخی منابع آگاه مدعی شدند که استوری سردار باعث ایجاد شکاف در تیم ملی شده، هنوز این خبر تایید نشده، اما ظاهرا برخی از بازیکنان معتقدند که باید قبل از جام جهانی از تیم ملی خداحافظی کنند.

در دیدار قبلی تیم ملی با اروگوئه مهدی طارمی نیمکت‌نشین بود مکه بنظر می‌رسید یکی از سورپرایز‌های کارلوس کی‌روش باشد. ستاره پورتو البته از دقیقه ۶۹ وارد زمین شد و گلزنی هم کرد، اما غیبتش در ترکیب اصلی نشان داد که شاید کی‌روش قصد دارد از میان او و آزمون یک نفر را در ترکیب اصلی قرار دهد.

در جام جهانی ۲۰۱۸ سردار مهاجم نوک بود و طارمی به عنوان وینگر چپ بازی می‌کرد، اما کی‌روش مقابل اروگوئه ترجیح داد از ترابی در سمت چپ استفاده کند که او هم با نمایشی خوب پاسخ اعتماد سرمربی پرتغالی را داد.

حالا، اما با این اتفاقات شاید ترکیب تیم ملی در دیدار مقابل سنگال دستخوش تغییرات شود. وضعیت سردار هنوز هم مشخص نیست، از تیم ملی خبر دقیقی به گوش نمی‌رسد و همه نگاه‌ها به دیدار فردای تیم ملی دوخته شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین