کد خبر: ۷۹۶۹۷۰
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
وزیر آموزش و پرورش خبر داد

صدور احکام رتبه‌بندی معلمان در مهرماه / آغاز توزیع تغذیه رایگان دانش‌آموزی از هفته آینده

وزیر آموزش و پرورش از صدور احکام رتبه‌بندی معلمان در مهرماه خبر داد.
صدور احکام رتبه‌بندی معلمان در مهرماه / آغاز توزیع تغذیه رایگان دانش‌آموزی از هفته آینده
آفتاب‌‌نیوز :

یوسف نوری، در حاشیه افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه برکت آبادان که امروز (۵ مهرماه) برگزار شد، با اشاره به صدور احکام رتبه‌بندی معلمان از مهرماه اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، احکام رتبه‌بندی همکارانی که تاکنون بارگذاری مدارک خود در سامانه رتبه‌بندی را تکمیل کرده باشند، در مهرماه صادر خواهد شد.

به گزارش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان، وی با بیان اینکه توزیع تغذیه رایگان دانش‌آموزان مناطق محروم از هفته آینده آغاز خواهد شد، افزود: ابلاغ اعتبار تغذیه رایگان دانش‌آموزی انجام گرفته است و هفته آتی روند توزیع آن به صورت دو روز در هفته آغاز می‌شود و اولویت با دانش‌آموزان مناطق محروم خواهد بود و برای این امر تاکنون یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است‌.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص جذب نیروی انسانی گفت: یکی راهبردهای آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی از طریق دانشگاه‌های جامع کشور است‌.

نوری با بیان اینکه مسئله نیروی انسانی و تامین نیروی‌های تحولی در آموزش و پرورش یک برنامه اولویت‌دار است، خاطرنشان کرد: احیای تربیت معلم دو ساله برای تامین نیروی انسانی مناطق مرزی، عشایری و روستایی، استفاده از ظرفیت دانشگاه‌های جامع به صورت دو در سه و سه به اضافه یک و همچنین استفاده از تربیت‌شدگان دانشگاه‌های برتر در قالب اعطای بورس معلمی، از جمله مهمترین برنامه‌های مجموعه تعلیم و تربیت کشور در راستای ارتقای شاخص نیروی انسانی است.

نوری ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های آموزش و پرورش در حوزه نیروی انسانی توجه به جذب نیرو بر اساس پنجره جمعیتی است و تامین نیروی انسانی ماندگار، توانمند، تحولی و بر مدار سند تحول بنیادین است.

وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت: در بحث دانش‌آموزان اتباع نیز در سال گذشته بالغ بر ۵۶۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش خدمات آموزشی تربیتی قرار داشتند و امسال نیز دانش‌آموزانی که دارای تاییدیه هستند بدون هیچ مشکلی در مدارس ثبت نام شدند و در حال دریافت خدمت هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین