کد خبر: ۷۹۷۲۶۵
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶

حمله کیهان به اصغر فرهادی: فرهادی آلت دست بیگانگان است

کیهان با حمله به اصغر فرهادی نوشت: شکست اخیر فیلمش در ایران و برخورد سرد مردم و منتقدان با اثر اخیرش یعنی قهرمان، او را نگران کرده و به همین دلیل هم سطح خود را از یک هنرمند به یک آلت دست دخالت بیگانه پایین آورده تا باز هم جایزه بگیرد.
حمله کیهان به اصغر فرهادی: فرهادی آلت دست بیگانگان است
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه کیهان با تیتر «التماس اصغر فرهادی برای دخالت بیگانگان در کشور» به این کارگردان حمله کرد و او را آلت دست بیگانگان خواند.

کیهان نوشت: باز هم ننگ بیگانه‌پرستی بر پیشانی شبه‌روشنفکر وابسته خورد. اصغر فرهادی که در بزنگاه‌های مختلف، تلاش می‌کرده طوری رفتار کند تا توجه دست‌اندرکاران جشنواره‌های غربی را به خودش جلب کند، این بار هم از فرصت اغتشاشات بهره برده تا هم به جوایز دریافت کرده‌اش ادای دین کند و هم باز هم به مدیران این‌گونه جشنواره‌ها پیام داده که فراموش نشود. وی این بار پا را از خوش رفتاری برای عوامل سلطه جهانی فراتر گذاشته و با انتشار ویدیویی التماس کرده تا غربی‌ها در امور ایران دخالت کنند.

نویسنده در ادامه نوشته است: اصغر فرهادی طی سال‌های اخیر اغلب آثارش را با بودجه و نهادهای ضدایرانی تولید کرده و درخواست وی از عوامل بیگانه برای ایجاد آشوب و تخریب در ایران، چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. به ویژه اینکه وی در سال‌های اخیر، مسیر رو به افول را طی می‌کند و شکست اخیر فیلمش در ایران و برخورد سرد مردم و منتقدان با اثر اخیرش یعنی قهرمان، او را نگران کرده و به همین دلیل هم سطح خود را از یک هنرمند به یک آلت دست دخالت بیگانه پایین آورده تا باز هم جایزه بگیرد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین