کد خبر: ۷۹۷۳۲۳
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵

ارتش اسرائیل مجوز ترور رهبران مقاومت در کرانه باختری را صادر کرد

«آویخای ادرعی» رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل امشب (چهارشنبه) مجوز ترور رهبران مقاومت در کرانه باختری را از طریق حملات هوایی دقیق، صادر کرد.
ارتش اسرائیل مجوز ترور رهبران مقاومت در کرانه باختری را صادر کرد
آفتاب‌‌نیوز :

ادرعی ضمن بررسی شرایط امنیتی در اردوگاه «جنین» در شمال کرانه باختری در پی عملیات ارتش اسرائیل، این مجوز را صادر کرد، بدون اینکه به زمان انجام چنین حملاتی اشاره کند.

«آویخای ادرعی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی امشب (چهارشنبه) مجوز ترور رهبران مقاومت در کرانه باختری را از طریق حملات هوایی دقیق، صادر کرد.

به گزارش روزنامه معاریو، ادرعی ضمن بررسی شرایط امنیتی در اردوگاه «جنین» در شمال کرانه باختری در پی عملیات ارتش رژیم صهیونیستی، این مجوز را صادر کرد، بدون اینکه به زمان انجام چنین حملاتی اشاره کند.

او افزود: «من اهمیتی به انتخابات یا اعیاد نمی‌دهم، هر کجا که اطلاعاتی از تروریست‌ها بدست آمد، باید طبق آن وارد عمل شد».

صدور مجوز حملات دقیق هوایی برای ترور رهبران جهاد اسلامی و حماس که در کرانه باختری مستقر هستند، پس از آن صورت می‌گیرد که منابع صهیونیستی روز گذشته (سه شنبه) گزارش دادند که «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تلفنی گفت‌وگو کرده است.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نوشت که هدف از تماس تلفنی عباس با گانتز، تبریک سال نو عبری بود اما دو طرف در این تماس تلفنی به بررسی وضعیت امنیتی کرانه باختری و تقویت هماهنگی امنیتی بین تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی پرداختند.

مسئولان تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین بر ضرورت کاهش عملیات‌های ارتش رژیم صهیونیستی در داخل نابلس و جنین تأکید کرده‌اند تا زمینه برای فعالیت نیروهای امنیتی فلسطینی فراهم شود.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین گزارش دادند که تبادل تیراندازی بین مبارزان فلسطینی و نیروهای امنیتی فلسطین پس از بازداشت «مصعب اشتیه» از فعالان جنبش حماس و شش نفر از ساکنان نابلس نشان داد که تشکیلات خودگردان در شمال کرانه باختری فعال است. در این راستا پیشتر تل‌آویو از تداوم هماهنگی امنیتی با تشکیلات خودگردان فلسطین با وجود توقف تماس‌های سیاسی بین دو طرف، ابراز خرسندی و رضایت کرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین