کد خبر: ۷۹۷۴۳۸
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۱

حسین حسینی و درخششی که باید ادامه پیدا کند

در بازی ایران با سنگال کارلوس کی روش از کاپیتان استقلال درون دروازه بهره برد در حالی که پیش بینی بر این بود مرد شماره دو یعنی امیر عابدزاده در این بازی به میدان بیاید.
حسین حسینی و درخششی که باید ادامه پیدا کند
آفتاب‌‌نیوز :

این پیش بینی طبیعی بود به این خاطر که امیر عابدزاده پیش‌تر به دروازه بان ثابت تیم ملی تبدیل شده بود و در بازی با اروگوئه هم بعد از مصدومیت علیرضا بیرانوند به چارچوب دروازه تیم ملی رفت، اما کارلوس کی روش این بار معادله را تغییر داد. این تغییر منجر به نمایش خوب سید حسین حسینی درون دروازه تیم ملی شد تا جایی که ممکن است از این پس کارلوس کی روش نگاهش به عنوان دروازه بان دوم تیم ملی روی سید حسین حسینی باشد. دروازه بانی که فصل گذشته یکی از ارکان قهرمانی استقلال بود و در هفته‌های سپری شده از مسابقات این فصل استقلال هم نمایش خوبی در چارچوب دروازه آبی‌ها داشته است.

با این حال نمی‌توان منکر شد تنها یک نمایش خوب برای دست یابی به یک جایگاه خوب درون دروازه تیم ملی کافی نیست و سید حسین برای حفظ موقعیتی که به دست آورده باید به درخشش خود ادامه دهد؛ این بار در درون دروازه استقلال. ادامه این نمایش می‌تواند موقعیت کاپیتان آبی‌ها را در تیم ملی ارتقاء دهد و در آینده او را تبدیل به مرد شماره یک کند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین