کد خبر: ۷۹۷۵۳۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶

واکنش دبیرکل جمعیت ایثارگران به حوادث اخیر/ برآورد‌ها این بود که حتما قرار است این اقدامات در مهر و آبان انجام شود

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: ما اعتراض خیابانی نداشتیم بلکه به یک نوع جنگ خیابانی داشتیم. یعنی افرادی آموزش دیده بودند تا کشور را دچار آشوب کنند.
واکنش دبیرکل جمعیت ایثارگران به حوادث اخیر/ برآورد‌ها این بود که حتما قرار است این اقدامات در مهر و آبان انجام شود
آفتاب‌‌نیوز :

محمد جواد عامری دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی، درباره حوادث اخیر اظهار کرد: من بحث را فراتر می‌دانم. البته قبول دارم که گروهک های مختلف نظیر کومله و منافقین و سایر گروهک ها دشمنان انقلاب اسلامی و مردم ایران هستند. اما، من در این داستان آن‌ها را بیشتر یک سری ابزار می‌دانم که یک تیم بزرگ‌تری با برنامه‌ریزی می‌خواست از طریق آن‌ها به اهداف خود برسد.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سرویس های اطلاعاتی انگلیس، موساد، CIA و جاهای مختلف با همدیگر برنامه‌ریزی‌های اصلی را انجام می‌دادند، تصریح کرد: برخی از آن‌ها هزینه‌های مالی را پرداخت می کردند، برخی مانند سعودی‌ها، سلطلنت‌طلب‌ها مسئول رسانه‌ای بودند و برخی دیگر نیز مانند کومله و منافقین نیز به عنوان مسئول اجرایی برخی را در داخل اجیر کرده بودند.

وی افزود: شما به روند توطئه‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی نگاه کنید؛ ابتدا گروهک خلق عرب در جنوب و یا سایر نیروهای تجزیه طلب در گرگان و کردستان فعالیت کردند و پس از آن نیز کودتاهایی مانند کودتای نقاب در پایگاه شکاری همدان رخ داد. پس از آن، جنگ ایران و عراق رخ داد که همه جهان از صدام در حمله به ایران حمایت می کردند. دشمنان در سال های بعد از دفاع مقدس نیز با اعمال تحریم ها سعی در ایجاد فشار بیشتری داشتند.

عامری گفت: دشمنان همچنین به دنبال پیاده سازی انقلاب‌های مخملی همانند آنچه در سایر کشورهای جهان مانند آسیای میانه انجام دادند، در ایران بودند که آن هم شکست خورد.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان به این جمع‌بندی رسیده‌اند چون حربه‌های پیشین آن‌ها شکست خورده باید به سراغ یک حربه جدید یعنی ایجاد آشوب ها و اغتشاشات داخلی بروند، بیان داشت: برآوردها این بود که حتما قرار است این اقدامات در مهر و آبان انجام شود.

وی افزود: فعالیت‌های انجام شده وسیع است. برخی فیلم ها که تلویزیون درباره شهادت شهید تبریزی نمایش می دهد، شاهد این موضوع است. افرادی که این شهدا را با چاقو هدف قرار دادند مشخص است برای ایجاد کشت و کشتار آموزش دیده‌اند.

عامری با بیان اینکه وقتی حجم افراد حاضر در اغتشاشات اخیر را مشاهده می‌کنیم مشخص است که تعداد بسیار کمی دارند، تاکید کرد: اما، این افراد آموزش دیده و به دنبال خشونت هستند. باید گفت که در واقع اعتراض خیابانی نداشتیم بلکه به یک نوع جنگ خیابانی داشتیم. یعنی افرادی آموزش دیده بودند تا کشور را دچار آشوب کنند. البته مردم با این افراد همراهی نکردند.

وی ادامه داد: فضایی که هم اکنون در کشور و جامعه حاکم شده است فضایی نیست که منافقین یا کومله توانایی برنامه‌ریزی در این حد که بخواهند این‌قدر رسانه‌ای کار کنند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه در بیشتر دانشگاه‌ها اصلاً تجمع و اعتراضی انجام نشده است، خاطرنشان کرد: با این وجود آن‌ها به قدری فضای سنگین رسانه‌ای ایجاد کردند که همه فکر می‌کنند سراسر کشور درگیر چنین شرایطی است. این کار فقط کار دشمنانی است که می خواهند اصل انقلاب را از بین ببرند و همانند جنگ تحمیلی که تمام دنیا وارد شدند، یکی با پول، یکی با سلاح و دیگری با سربازش.

وی افزود: اینجا هم یک نفر مانند کومله یا منافقین معمولا پیاده نظام آن‌ها هستند و همواره به کشورهای غربی و آمریکا سواری می‌دهند. آن‌ها برنامه‌ریزی کرده و کشورهایی مانند سعودی پولش را تامین کنند. تصور من این است که این کار، یک کار وسیع برای براندازی بوده است.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه مردم با این مسئله همراهی نکردند، تاکید کرد: نه تنها همراهی نکردند بلکه توی دهن آن‌ها زدند. در این بین، یک تعدادی از سلبریتی‌هایی که واقعا دنبال منافع خودشان هستند و تعداد بسیاری از آن‌ها پول ملت را خورده بودند و مشهور شده بودند، همان ها که واقعا علاقه ای به مردم نداشتند؛ بیشتر منافع خودشان را می دیدند و بیشتر در فکر مهاجرت و دریافت پاسپورت دوم و شهروندی کشور دیگری بودند، آن ها موضع‌گیری هایی انجام دادند. اما، خوشبختانه ملت با راهپیمایی‌ها، حضور در صحنه و عدم اقبال به آن ها تو دهنی به آن ها زدند. این غائله ان‌شاءالله مانند سایر توطئه‌های آن‌ها شکست خورده و مراحل آخر خود را می‌گذراند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین