کد خبر: ۷۹۷۵۳۶
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰

استاندار همدان: آموزش معترضان از خارج کشور بود/ یک پیرمرد توسط معترضان کشته شد

علیرضا قاسمی‌فرزاد: نسبت به هر گونه اغتشاش و برهم خوردن امنیت مردم گذشت نخواهیم کرد.
استاندار همدان: آموزش معترضان از خارج کشور بود/ یک پیرمرد توسط معترضان کشته شد
آفتاب‌‌نیوز :

استاندار همدان اعلام کرد: اختلافات دستگاه‌های اجرایی استان نباید به دستگاه قضایی برود بلکه باید از طریق بخش حقوقی استانداری پیگیری و حل و فصل شود.

علیرضا قاسمی‌فرزاد پنجشنبه ۷ مهرماه در شورای اداری استان همدان، با قدردانی از اقدامات نیروهای انتظامی، اطلاعاتی، بسیج، سپاه و مردم استان در حضور فعال برای مقابله با اغتشاشگران و آرام سازی وضعیت جامعه اعلام کرد: خوشبختانه در شهرستان‌های استان همدان مسئله خاصی نداشتیم و اقدامات معاندان نظام در نطفه خفه شد.

وی با تاکید بر اینکه نسبت به هر گونه اغتشاش و برهم خوردن امنیت مردم گذشت نخواهیم کرد، ادامه داد: رزمندگان اسلام از تمامیت ارضی ایران و ارزش‌های انقلاب دفاع کردند و حسرت غلبه بر کشور را بر دل دشمنان گذاشتند.

قاسمی‌فرزاد مطرح کرد: نظام اسلامی پس از انقلاب اسلامی بر اثر توطئه دشمنان درگیر مشکلات زیادی شد که به لطف پروردگار و غیرت انقلابی کشور از هر گونه آسیب مصون ماند.

وی با بیان اینکه معاندان و مخالفان نظام با فوت مهسا امینی بهانه ای برای تحریک جوانانی که سال‌های دفاع مقدس را تجربه نکرده اند،فراهم کردند، افزود: همه این حوادث تلنگری بود که موقعیت خود را تشخیص دهیم چراکه با کوچکترین اشتباه که جبران ناپذیر خواهد بود، مشکلات کشورهای سوریه، لیبی، عراق و افغانستان در پیش رویمان است.

قاسمی‌فرزاد بیان کرد: آموزش آشوبگران از خارج کشور بود و شبکه های معاند نیز اقدام به حمایت علنی و تحریک جوانان برای برهم زدن امنیت جامعه کردند و در ناآرامی‌های اخیر تعدادی از عزیزان انتظامی، بسیج و مردم مجروح شده و یک پیرمرد در همدان توسط اغتشاشگران کشته شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین