کد خبر: ۷۹۷۵۴۲
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱

انجمن تجارت الکترونیک تهران: ۴۰۰ هزار کسب‌وکار در خطر نابودی قرار گرفته‌اند

انجمن تجارت الکترونیک تهران با اعتراض به فیلترینگ و محدودیت‌های اخیر اینترنت، اعلام کرد فیلترینگ اینستاگرام، ۴۰۰ هزار کسب‌وکار را در آستانه نابودی قرار داده و معاش یک میلیون نفر را به خطر انداخته است.
انجمن تجارت الکترونیک تهران: ۴۰۰ هزار کسب‌وکار در خطر نابودی قرار گرفته‌اند
آفتاب‌‌نیوز :

انجمن تجارت الکترونیک تهران در بیانیه‌ای که منتشر کرده نسبت به شرایط فعلی اینترنت و محدودیت‌های اعمال‌شده اعتراض کرده است. این انجمن در ابتدای بیانیه خود آورده است: «انجمن تجارت الکترونیک تهران ضمن عرض تسلیت به خاطر از دست دادن جمعی از هموطنان‌مان در اعتراض‌های اخیر، تاثر خود را از بروز این حوادث اعلام می‌دارد.»

به گزارش پیوست، در این بیانیه، فیلترینگ به «تیغ تحریم داخلی» تشبیه و نسبت به این وضعیت ابراز نگرانی شده است. این انجمن در ادامه به خسارت‌های سنگینی که محدودسازی اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به کسب‌وکارهای کوچک و خانگی وارد می‌کند اعتراض کرده و گفته: «قطع دسترسی به اینستاگرام، بیشتر از ۴۰۰ هزار کسب وکار را با خطر نابودی مواجه ساخته و امرار معاش بیشتر از یک میلیون نفر را با مشکلاتی جدی همراه کرده است.»

همچنین در متن این بیانیه ذکر شده برخورد قهری با کاربران این فضا، تیشه به ریشه تجارت الکترونیک کشور زده و با ایجاد موج نارضایتی در بین پرسنل شرکت‌های فناور، باعث اعتصاب بخشی از کارکنان شده است.

این نهاد صنفی نسبت به مهاجرت نخبگان کشور در این شرایط هشدار داده و مسئولیت شرایط موجود را تماما بر عهده نهادهای تصمیم‌ساز دانسته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین