کد خبر: ۷۹۷۷۴۶
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۰

واکنش محمد رویانیان به حوادث اخیر

مدیرعامل اسبق پرسپولیس به اتفاقات رخ داده در چند وقت اخیر واکنش نشان داد.
واکنش محمد رویانیان به حوادث اخیر
آفتاب‌‌نیوز :

محمد رویانیان در خصوص اتفاقات رخ داده در روز‌های اخیر اظهار داشت: به طور قطع این مسائل از پیش طراحی شده بود چرا که دشمنان ایران چه از دور و چه ازنزدیک همواره در تلاش هستند تا کشور را تضعیف کرده و مردم را خسته کنند. کار آن‌ها این است که در دنیای مدرن با به راه انداختن جنگ سرد و عملیات روانی کشور ما را تضعیف کنند و در این راه با حملات سایبری و هجمه‌های رسانه‌ای مردم را هدف قرار می‌دهند. برای دشمنان سخت است که ببینند کشوری به نام ایران استقلال خود را حفظ کرده و به ظرفیت‌های خودش متکی است و حتی جنگ و تحریم هم نتوانسته مانعی برای پیشرفت ایران باشد. اتفاقات سال‌های اخیر کمتر از جنگ نیست و همه این مسائل برای مردم روشن است که استکبار جهانی و صهیونیست به واسطه کشور‌های خودفروخته شبانه‌روز در تلاش هستند تا به ایران لطمه وارد کنند و هدف همه این مسائل هم مردم هستند. آن‌ها می‌خواهند مردم را خسته کرده و به جان هم بیندازند و همه این کار‌ها هم برای ضربه زدن به مردم است.

وی افزود: در همه این سال‌ها دیدیم که تلاش‌هایی برای ناامیدی مردم انجام شده و به نظر می‌رسد که بحث براندازی نرم و انقلاب‌های رنگی وجود دارد. دشمن می‌داند که از نظر نظامی توان مقابله با ایران را ندارد و به همین دلیل به دنبال این هستند تا به حملات سایبری کشور را تحت سلطه در بیاورند. ۸ سال است که آمریکا با همراهی اروپا و عربستان نتوانسته به یمن ضربه بزنند و آن‌ها می‌دانند از نظر نظامی توان مقابله با ایران را نخواهند داشت. ایران مهد شیران و کشوری با عمق چند هزارساله است، اما قصد دارند مشکلاتی ایجاد کنند و اتفاقات رخ داده در روز‌های اخیر به خاطر همین مسائل است.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس تصریح کرد: یکی از دختران ایران به نام خانم مهسا امینی فوت شده و این موضوع دل همه مردم را به درد آورده است و همه چه مسلمان و چه غیرمسلمان از این موضوع ناراحت هستند، اما اینکه عده‌ای فریب‌خورده بخواهند به جای رسیدگی قانونی به این موضوع اغتشاش کنند، درست نیست. این موارد متولی دارد و دولت و قوه قضائیه به این مسائل رسیدگی می‌کند، اما متأسفانه می‌بینیم که یکسری با تحریک جوانان ما اقداماتی را طراحی می‌کنند تا به اصل نظام ضربه وارد کنند که البته خودشان هم می‌دانند توان چنین کاری را ندارند.

وی گفت: تجزیه تمامی ارزی ایران یک خواب است که هیچگاه تعبیر نمی‌شود، اما کاملا مشخص است که این توطئه‌ها در راستای همین مسائل انجام شده. من باید درباره مردم کردستان صحبت کنم که آن‌ها هیچگاه از ایران دست نکشیدند و جان‌های زیادی را فدا کردند که هیچکس یادش نخواهد رفت. شاید جوان‌ها یادشان نیاید، اما اگر به گذشته نگاه کنیم می‌بینیم که مردم کردستان با شرافت از ایران و اسلام دفاع کردند و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک این کشور جدا شود. آذربایجان هم همیشه حافظ ایران بوده و از مردم ایران حمایت کرده، اما دشمن این مسأله را نمی‌خواهد و آن‌ها به دنبال تجزیه ایران هستند. اتفاقی که برای خانم امینی که خواهر و دختر همه ما است رخ داده واقعا اتفاق دردناک و ناراحت‌کننده‌ای بود، اما مطمئن باشید دشمنان این کشور دلشان برای مرحوم امینی نمی‌سوزد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین