کد خبر: ۷۹۸۰۰۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲

کاوه: نمی‌خواهیم وجبی از خاک‌مان جدا شود

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: حرف‌هایی که دشمنان می‌زنند درست نیست و وجبی از خاک کشورمان را نمی‌دهیم.
کاوه: نمی‌خواهیم وجبی از خاک‌مان جدا شود
آفتاب‌‌نیوز :

محسن کاوه در خصوص آغاز اردوی تیم کشتی آزاد امیدها، اظهار داشت: دور جدید تمرینات از امروز (یکشنبه) آغاز شده است و بچه‌ها شرایط خوبی دارند. ما به این سمت رفتیم بچه‌هایی که در رده سنی جوانان بودند، شرایط خوبی داشتند و می‌توانستند در تیم امید حضور داشته باشند به تمرینات بیایند. بحث ما بیشتر آینده‌نگری است که این کشتی‌گیران بتوانند در تیم بزرگسالان باشند. سال گذشته تعدادی از جوانان به بزرگسالان آمدند و این کار را ادامه می‌دهیم.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در خصوص نتایج کشتی‌گیران در مسابقات جهانی صربستان و اینکه برخی از آن‌ها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند، خاطرنشان کرد: ورزش همیشه حوادث خاص خود را دارد، کشتی هم استثنا نیست. در مجموع می‌توان گفت این حوادث فقط برای ما نیست. خوشبختانه بچه‌ها خوب کار کردند؛ سرلک اگر با دقت کشتی می‌گرفت جزو سه نفر برتر بود، زارع هم اگر احساسی کشتی نمی‌گرفت به مدال طلا می‌رسید، اما روی هم رفته بچه‌های ما خوب کار کردند.

کاوه افزود: تیم ما جوان است و اگر بخواهیم این تیم را با آمریکا مقایسه کنیم تیم ما ۶- ۷ سال جوانتر است. الان طوری شده که دومی کشتی آزاد در دنیا و چهارمی کشتی فرنگی را یکسری دوستان از عمد کمرنگ می‌کنند و نتایج را موفق نمی‌دانند، اما فدراسیون پشتیبانی خوبی داشت، بچه‌ها هم خوب کار کردند.

وی در خصوص باخت سنگین حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور، گفت: یزدانی یکی از بهترین و محبوب‌ترین کشتی‌گیران است، او تلاش خود را کرد، اما فراموش نکنیم تیلور هم یکی از بهترین کشتی‌گیران دنیاست؛ بنابراین یزدانی به کشتی‌گیر رده پایین نباخته است. تیلور چند مدال طلای جهان را دارد و فقط سال گذشته به یزدانی باخته البته کشتی‌گیر ما می‌تواند برای رویارویی بعدی بهتر باشد. توقعات از یزدانی بالاست و این کمی فشار روانی را روی او زیاد می‌کند که ما باید این فشار را کمتر کنیم.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در ادامه مصاحبه خود در خصوص اتفاقات اخیر کشور و اینکه رسانه‌های معاند در تلاش هستند تا در کشور تفرقه ایجاد کنند، تصریح کرد: مردم باید آرامش خود را حفظ کنند و بدانند دولتمردان حرف‌ها را می‌شنوند و فکر خوب می‌کنند. قبول کنیم برخی از پست‌ها چیزی غیر از احساساتی شدن جوانان ندارد. ورزش از سیاست جداست و نباید کاری کنیم جوانان ما احساساتی شوند.

وی ادامه داد: اگر قرار است پستی منتشر کنیم باید دعوت به صلح و آرامش باشد. همه ما وجب به وجب خاک ایران را دوست داریم و نمی‌خواهیم وجبی از خاک‌مان جدا شود. مقابل این حرف‌ها می‌ایستیم و حرف‌هایی که دشمنان می‌زنند درست نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین