کد خبر: ۷۹۸۱۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸

حمله یک خواننده به سلبریتی‌ها/ چقدر خون بی‌گناه به تحریک شما ریخته شد

غلامرضا صنعتگر، خواننده گفت: چقدر خون بی‌گناه در این آشوب‌ها به تحریک سلبریتی‌ها ریخته شد.
حمله یک خواننده به سلبریتی‌ها/ چقدر خون بی‌گناه به تحریک شما ریخته شد
آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا صنعتگر، خواننده گفت: خوب است که قبل از هر اظهار نظری به عواقب آن هم بیاندیشیم، من به شخصه از اینکه هر شخصی در خارج از حوزه تخصصی خود اظهار نظری کند مخالفم. امکان ندارد کسی بتواند در همه زمینه‌ها صاحب نظر باشد، متاسفانه برخی هنرمندان توهم کمال دارند و خود را همه چیزدان می‌دانند.

او با ابراز تاسف از شرایط پیش آمده افزود: چقدر خون بی‌گناه در این آشوب‌ها ریخته شد که به تحریک همین اظهارات صورت گرفته است. و سوال بی پاسخی که در ذهن‌ها شکل می‌گیرد این است که چرا خودشان و یا فرزندانشان در این اجتماعات حضور فیزیکی ندارند.

صنعتگر اظهار کردک پرواضح است که دشمنان قسم خورده ایران رویای فروپاشی ایران عزیزمان را در سر می‌پرورانند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، شواهد و قراین هم مبین حضور این افراد است.

وی تصریح کرد: واقعا اینان که دستشان به خون هزاران شهید آغشته است دلسوز ما شده‌اند! از مردم شریف سرزمینم خواهش می‌کنم اول از همه فکر ایران عزیزمان باشند و نگذارند کسی جرات کند به پرچم مقدس کشورمان کوچکترین اهانتی کند که این خاک متبرک به خون دلاور مردانی است که به دست همین کسانی که امروز ادعای دلسوزی ما را دارند ریخته شده است.

این خواننده تاکید کرد: به هنرمندان محترم هم توصیه می‌کنم حرفی نزنند که دشمن شاد شویم و جوانان و نوجوانان بی‌گناه ما قربانی این فتنه شوم شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
3
23
مرذم بخاطر حرف های سلبریتی ها اعتراض نمی کنند بخاط... است که اعتراض می کنند.....سکوت شما...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین