کد خبر: ۷۹۸۱۶۰
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴

روزنامه ایران: حوادث زاهدان ورود رسمی سناریونویسان برای سوریه‌سازی ایران است

روزنامه ایران نوشت: حوادث تروریستی زاهدان در کنار کشف مقادیر زیادی سلاح و مواد منفجره در مناطق مختلف کشور را شاید بتوان به عنوان ورود رسمی سناریونویسان ضدایرانی برای سوریه سازی ایران عنوان کرد.
روزنامه ایران: حوادث زاهدان ورود رسمی سناریونویسان برای سوریه‌سازی ایران است
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه ایران اعتراضات مردم در زاهدان به دلیل تجاوز فرمانده نیروی انتظامی این شهر به یک دختر بچه را سناریو برای سوریه‌سازی ایران دانست.

به گزارش روزنامه ایران، روزی که اولین گلوله از اسلحه معارضان سوری در دمشق خارج شد کمتر کسی فکر می‌کرد سوریه در حال قربانی شدن برای یک طراحی غربی جهت شکل گیری جنگ داخلی، تجزیه و دخالت کشورهای آمریکایی و اروپایی است. اما این اتفاق رقم خورد و مردم این کشور اصلی ترین قربانیان آن شدند.

این روزنامه در ادامه این مطلب نوشت: در حوادث تروریستی زاهدان در کنار کشف مقادیر زیادی سلاح و مواد منفجره در مناطق مختلف کشور را شاید بتوان به عنوان ورود رسمی سناریونویسان ضدایرانی برای سوریه سازی ایران عنوان کرد. گرچه قطعاً این اتفاق به دلایل گوناگون از جمله پشتوانه مردمی کشور، نیروهای مسلح مقتدر و تجربه به بلوغ رسیده ملت ایران نمی تواند به غایت مطلوب خود برسد اما باید با حساسیت به این دست تحرکات که تلاش دارند ایران را به لبه پرتگاه ناامنی ببرند توجه داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین