کد خبر: ۷۹۸۱۷۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰

تساوی پرسپولیس و تراکتور در نیمه اول

تیم‌های پرسپولیس و تراکتور در نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دادند.
تساوی پرسپولیس و تراکتور در نیمه اول
آفتاب‌‌نیوز :

از هفته هفتم لیگ برتر ایران، پرسپولیس و تراکتور از ساعت ۱۸:۰۳ به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

این بازی به علت خاموش بودن نورافکن‌های ورزشگاه با تاخیر ۳۳ دقیقه‌ای آغاز شد. مسابقه دو تیم بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

پرسپولیس صفر – تراکتور صفر

گل‌ها: -

کارت زرد: علی نعمتی از پرسپولیس

کارت قرمز: -

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، سعید صادقی و یورگن لوکادیا.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، حجت حق وردی، رضا اسدی، ریکاردو آلوز، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور، گوستاوو، مهدی هاشم‌نژاد و محمد عباس‌زاده.

موقعیت‌های خطرناک

در دقیقه یک تراکتور دروازه پرسپولیس را تهدید کرد و گوستاوو یک موقعیت ایده آل را به بغل پای بد به بیرون زد. در دقیقه هفت علیرضا بیرانوند روی شوت فنی هاشمی‌نژاد شیرجه زد و دروازه پرسپولیس را بسته نگه داشت.

در حالی که پرسپولیس قصد نزدیک شدن به دروازه تراکتور را داشت، باز هم در دقیقه ۲۹ شوت بازیکن تراکتور با نوک انگشتان بیرانوند به کرنر رفت. ضربه کرنر بعد از دفع شدن از سوی پرسپولیسی ها، باز هم با شوت بازیکن تراکتور در آغوش بیرانوند قرار گرفت.

در دقیقه ۴۰ موقعیت دیگری برای تراکتور خلق شد که ضربه سر ریکاردو آلوز از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین