کد خبر: ۷۹۸۱۸۲
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹

روایت «ایران» از اعتراضات روز شنبه

ایران نوشت: دیروز برخی دانشگاه‌ها شاهد اعتراضات جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران و فردوسی مشهد از یک سو و از سوی دیگر تجمعاتی در محکومیت اغتشاشات بود. همچنین تجمعات محدودتری در برخی دانشگاه‌های شهر‌هایی نظیر اصفهان، رشت و زنجان صورت گرفت.
روایت «ایران» از اعتراضات روز شنبه
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه دولتی ایران اعتراضات روز شنبه در کشور را «اعتراضات پراکنده در برخی دانشگاه‌ها» توصیف کرد.

به گزارش ایران، با شروع رسمی کلاس‌‎های آموزشی از صبح دیروز، برخی دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه تهران، فردوسی مشهد و علم و صنعت شاهد اعتراضات جمعی از دانشجویان از یک سو و از سوی دیگر تجمعاتی در محکومیت اغتشاشات بود. دانشجویان معترض خواستار توقف روند آموزشی بودند. همچنین تجمعات محدودتری در برخی دانشگاه های شهرهایی نظیر اصفهان، رشت و زنجان صورت گرفت که حاوی شعارهای ساختارشکنانه بود.

همزمان با تجمعات در دانشگاه تهران، تعداد محدودی از معترضان در بیرون دانشگاه و حوالی میدان انقلاب اقدام به شعار دادن و برهم زدن نظم عمومی کردند که مأموران انتظامی با آنها برخورد کردند و مانع از تخریب و آشوب شدند. البته جمع چندده نفره از آشوبگران همزمان با پایان ساعات کاری در مرکز شهر تهران سعی داشتند با انتقال سطل‌های زباله در وسط خیابان حافظ و شکستن گارد ریل در حوالی پاساژ پرتردد علاءالدین و چهارراه استانبول اقدام به سد معبر کنند که مشاهدات حاکی از آن است در این خرابکاری‌ها برخی افراد توسط پلیس بازداشت شده‌اند و الباقی این افراد پس از مدتی با حضور نیروهای انتظامی متفرق شدند. روز گذشته رسانه های ضدانقلاب سعی داشتند با انتشار پرتعداد و پرتکرار ویدئوهایی از اعتراضات چندنفره، اعتراضات را بیش از واقعیت آن اغراق نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین