کد خبر: ۷۹۸۱۸۷
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹

ماموریت قالیباف به ۳ کمیسیون تخصصی

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ریاست مجلس به ۳ کمیسیون آموزش و تحقیقات، فرهنگی و اجتماعی مجلس ماموریت دادند گزارشی درباره موضوع فعالیت‌های فرهنگی دستگاه‌های متولی تهیه کنند تا ان شاءالله بتوانیم تصمیمی اتخاذ کنیم و نگذاریم به بخش‌های مختلف کشور اعم از بخش‌های علمی و مشاغل آسیبی وارد شود.
ماموریت قالیباف به ۳ کمیسیون تخصصی
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی اسماعیلی در پاسخ به پرسشی درباره مشکلاتی که به دلیل ایجاد محدودیت در دسترسی به اینترنت برای پژوهشگران و همچنین دانشجویان ایرانی دوره‌های غیر حضوری دانشگاه‌های خارج از کشور ایجاد شده است، تاکید کرد: مسئولان قطعاً نمی‌گذارند که دانشجویان و کسبه در این قضیه آسیبی ببینند.

وی همچنین گفت: در جلسه غیر علنی امروز مجلس که درباره اتفاقات اخیر برگزار شد، مباحثی مقدماتی درباره مسائلی فرهنگی نظیر عفاف و حجاب مطرح شد و ریاست مجلس به ۳ کمیسیون آموزش و تحقیقات، فرهنگی و اجتماعی ماموریت دادند تا ضمن ورود به موضوع، گزارشی در این زمینه تهیه کنند تا انشاءالله بتوانیم تصمیمی اتخاذ کنیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: کمیسیون‌ها مأموریت یافتند تا از قریب به ۳۰ دستگاه مسئول در زمینه مسائل فرهنگی، وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های تحت نظارت خود گزارشی از اقدامات انجام شده اخذ کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین