کد خبر: ۷۹۸۱۹۶
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹

ریشه‌یابی عجیب یک نماینده از اعتراضات اخیر

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس یازدهم در جلسه علنی روز یکشنبه 10 مهرماه، مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ریشه‌یابی عجیبی از وقایع اخیر داشته است.
ریشه‌یابی عجیب یک نماینده از اعتراضات اخیر
آفتاب‌‌نیوز :

وی با اشاره به «فتنه‌هایی که توسط افراد بی‌بصیرت و با تحریک مردم» رخ داده است، گفت: برخی کسانی که از حقوق این ملت سوء استفاده کردند باید قاطعانه با آنها برخورد شود، قوه قضائیه نیز با اقتدار و مجدانه باید این موضوع را پیگیری کند.

مهمترین بخش‌های این تذکر نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس را در ادامه می‌خوانید:

* انقلاب اسلامی ایران که دست چپاولگران و غارتگران بین‌المللی آمریکایی و اروپایی را از سرمایه‌های این ملت قطع کرد و فریاد آزادی و استقلال سر داد باعث عصبانیت قدرت‌های خارجی و دشمنی با ملت شجاع و غیور اسلامی گردید. از آن زمان تاکنون فتنه‌هایی را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران ایجاد کرده‌اند و در فتنه اخیر اقداماتی را انجام دادند اما مردم ما هوشیارانه و آگاهانه در صحنه مقابل آنها حضور پیدا کرده‌اند.

*خواست امروز ملت ما این است که افرادی که به عنوان افراد بی‌بصیرت اقداماتی را انجام داده و باعث تحریک شده‌اند و همین طور برخی کسانی که از حقوق این ملت سوء استفاده کردند باید قاطعانه با آنها برخورد شود، قوه قضائیه نیز با اقتدار و مجدانه باید این موضوع را پیگیری کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین