کد خبر: ۷۹۸۵۹۳
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

ممنوع‌التصویری الهام چرخنده صحت دارد؟

پخش‌نشدن برنامه ضبط‌شده الهام چرخنده از تلویزیون باعث شده است تا برخی رسانه‌های داخلی مدعی ممنوع‌التصویری او شوند؛ ادعایی که تلویزیون هنوز به آن پاسخی نداده است.
ممنوع‌التصویری الهام چرخنده صحت دارد؟
آفتاب‌‌نیوز :

«ماجرا از این قرار است که الهام چرخنده ۲۴ روز قبل مهمان تلویزیون بود تا در برنامه «نشان ارادت» ویژه اربعین شرکت کند. علاوه بر او نام مهدی فقیه، کاظم احمدزاده، عمار تفتی، اکبر رحمتی به عنوان دیگر مهمانان این برنامه اعلام شده بود. عدم پخش برنامه ضبط‌شده الهام چرخنده از تلویزیون باعث شده است تا برخی رسانه‌های داخلی مدعی ممنوع‌التصویری او شوند؛ ادعایی که هر چند هنوز تلویزیون به آن پاسخی نداده، اما بعید به نظر می‌رسد که صداوسیما چنین تصمیمی داشته باشد.

اما در طول هفته‌های اخیر برنامه تمامی این چهره‌ها که ویژه اربعین بود از شبکه دو سیما پخش شدند و خبری از پخش گفتگوی الهام چرخنده در برنامه نشان ارادت نشد. این موضوع باعث شده تا برخی ادعا کنند صداوسیما الهام چرخنده را ممنوع‌التصویر کرده است.

در این میان برخی فعالان رسانه‌ای مدعی‌اند که تلویزیون می‌خواهد با توجه به وضعیت کشور و حساسیت‌های ایجادشده، با پخش‌نکردن برنامه الهام چرخنده از او مراقبت کند. برخی رسانه‌ها هم این احتمال را مطرح کرده‌اند که مشکل فنی باعث شده تا برنامه الهام چرخنده در موعد مقرر به پخش نرسد.»

فرادید

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین