کد خبر: ۷۹۸۶۲۱
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا.

ایران، ویتنام را گلباران کرد

تیم ملی فوتسال کشورمان با پیروزی برابر ویتنام به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۲ صعود کرد.
ایران، ویتنام را گلباران کرد
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتسال ایران ظهر امروز سه‌شنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۲ کویت برابر ویتنام قرار گرفت و در نهایت موفق شد این تیم را با نتیجه هشت بر یک از پیش رو بردارد.

وحید شمسایی در نیمه نخست از سعید مومنی، مسلم اولاد قباد، حسین طیبی، محمد حسین درخشانی و سالار آقاپور به عنوان ترکیب اصلی استفاده کرد. تیم ایران از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد و بافشار بر روی ویتنام اجازه کار را به آن‌ها نداد.

ایران در همین نیمه پس از چند حمله بالاخره توسط حسین طیبی کاپیتان تیم ملی به گل رسید. پس از آن آقاپور و علیرضا رفیعی توانستند گل‌های بعدی ایران را با شوت‌های بسیار زیبا به ثمر برسانند.

پس از سه گل ایران، ویتنامی‌ها تصمیم به بازی پاورپلی گرفتند. اشتباه آن‌ها در بازی پاورپلی باعث شد تا طیبی از میانه زمین دروازه آن‌ها را باز کند تا نیمه نخست با نتیجه چهار بر صفر به سود ایران به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز بازیار، اولادقباد، طیبی و احمدعباسی گلزنان ایران بودند. در این نیمه تیم ویتنام موفق شد یکبار دروازه ایران را باز کند تا در نهایت این بازی با نتیجه هشت بر یک به پایان برسد. ایران با این نتیجه راهی نیمه نهایی شد.

تیم ایران حالا باید منتظر نتیجه بازی تایلند و تاجیکستان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز باشد تا حریف خود را در نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا بشناسد.

در دیگر دیدار‌های امروز ژاپن و اندونزی از ساعت ۱۴:۳۰ برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند و در طرف دیگر تیم ازبکستان از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف کویت میزبان خواهد رفت.

بازی ایران در مرحله نیمه‌نهایی روز پنجشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ برگزار خواهد شد.

ایران، ویتنام را گلباران کرد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین