کد خبر: ۷۹۸۶۳۵
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

آیا گردشگری بهبود یافته است؟

گردشگری اسپانیا در ماه آگوست جهش می‌کند اما همچنان پایین‌تر از سطح قبل از همه‌گیری است.
آیا گردشگری بهبود یافته است؟
آفتاب‌‌نیوز :

 آمار رسمی نشان داد که تعداد گردشگران خارجی که در ماه آگوست به اسپانیا سفر کرده‌اند نسبت به ماه مشابه سال گذشته ۷۰ درصد افزایش یافته و به ۸.۸۲ میلیون نفر رسیده اما بسیار کمتر از ۱۰.۱۲ میلیون گردشگر در آگوست ۲۰۱۹ باقی مانده است.

به نقل از رویترز، آمار نشان می‌دهد که گردشگران خارجی ۱۱.۲۶ میلیارد یورو (۱۱.۱ میلیارد دلار) در اسپانیا در ماه آگوست خرج کرده‌اند که در مقایسه با ۵.۹۱ میلیارد یورو در ماه مشابه سال گذشته و اندکی کمتر از ۱۱.۷ میلیارد یورو در آگوست ۲۰۱۹ است.

همچنین اندونزی در ماه اگوست بیشترین تعداد بازدیدکنندگان خارجی خود را از زمان شروع همه‌گیری ثبت کرده که منعکس‌کننده کاهش محدودیت‌ها و افزایش اشتهای سفر است.

مارگو یوونو، رئیس اداره آمار اندونزی گفت که در ماه آگوست حدود ۵۱۰ هزار و ۲۰۰ نفر وارد اندونزی شدند که این رقم در مقایسه با ۱۸۰۰ نفر در همان ماه یک سال قبل افزایش یافته است. این رقم اندکی بیشتر از رقم ماه قبل بود.

اندونزی برای دوره ژانویه تا آگوست، ۱.۷۳ میلیون بازدیدکننده داشته که در مقایسه با ۸۱ هزار و ۲۹۲ بازدیدکننده در مدت مشابه سال ۲۰۲۱ بوده زمانی که محدودیت‌های گسترده سفر برقرار بود.

با این حال، این ارقام هنوز به طور قابل‌توجهی کمتر از دوره‌های مشابه قبل از همه‌گیری در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ است زمانی که اندونزی حدود ۸ میلیون بازدید کننده خارجی داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین