کد خبر: ۷۹۸۷۳۶
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸

جیب‌بری خانوادگی در بازار تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند خانوادگی جیب‌بری در بازار تهران خبر داد.
جیب‌بری خانوادگی در بازار تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی ولیپور گودرزی دراین‌باره گفت:‌ درپی وقوع جیب‌بری‌های سریالی در بازار تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد که یک مرد و چهار زن که اعضای یک خانواده بودند، با تشکیل باند سرقت اقدام به جیب‌بری‌های متعدد از شهروندان در بازار تهران کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد:‌ با توجه به حساسیت موضوع، ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با تحقیقات میدانی گسترده در صحنه‌های وقوع سرقت، هویت متهمان را شناسایی کردند. در ادامه نیز ماموران با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران ردیابی کرده و در نهایت نتیجه تحقیقات پلیسی را در اختیار مرجع قضائی قرار داده و مجوزهای لازم برای انجام عملیات را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه ماموران پایگاه هفتم پس از انجام هماهنگی‌های قضایی راهی محل مورد نظر شده و در یک عملیات پیچیده متهمان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند، گفت:‌ متهمان پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۳۰ فقره سرقت با شیوه و شگرد جیب‌بری و با همراهی اعضای خانواده در مناطق جنوبی تهران اعتراف کردند.

ولیپور گودرزی در پایان با اشاره به اینکه مالباختگان در مواجه حضوری سارقان را شناسایی کردند، گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شاکیان در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین