کد خبر: ۷۹۸۷۳۹
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷

کندوان یک‌طرفه شد

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک سنگین در محور کندوان، گفت: محور کندوان یک‌طرفه اعلام شد.
کندوان یک‌طرفه شد
آفتاب‌‌نیوز :

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره اخرین وضعیت جاده‌های مازندران، اظهار کرد: آمد و شد خودروها در محور کندوان به‌صورت سنگین و در،محور هراز به‌صورت پرحجم است.

وی افزود:

*شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده‌های شمال هستیم که به همین دلیل بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

*تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه ۱۲ تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۶ مهر ماه از محورهای کرج چالوس، هراز ، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

*درحال حاضر محور هراز یک‌طرفه شد و براساس برنامه تا ساعت ۲۴ و تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد.

*همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۳ مهرماه نیز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

*تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۱۴ و جمعه ۱۵ مهرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان‌روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه است.

*تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای پنج‌شنبه ۱۴و جمعه ۱۵ مهرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همانروز از آب‌اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به‌صورت مقطعی یک‌طرفه انجام می‌شود.

*تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه‌شنبه ۱۲ مهرماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه ۱۳، پنج‌شنبه ۱۴ و جمعه ۱۵ ماه جاری از محور هراز ممنوع است.

*مرکز کنترل پلیس با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی پاسخگوی شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان مازندران است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین