کد خبر: ۷۹۸۷۴۲
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
پشت کردن سلبریتی‌ها به وطن خوش‌عاقبت نخواهد بود

مصادره به مطلوب روزنامه ایران از اخراج مهناز افشار از یک تظاهرات

رفتار‌های توأم با خشونت جریان‌های برانداز خارج‌نشین با مهناز افشار در جریان تظاهرات ضدایرانی در آلمان، نشان داد پشت کردن سلبریتی‌ها به وطن، خوش‌عاقبت نخواهد بود.
مصادره به مطلوب روزنامه ایران از اخراج مهناز افشار از یک تظاهرات
آفتاب‌‌نیوز :

در حالی که معترضان به مهناز افشار در تظاهرات آلمان به وصلت او با فرزند یکی از مسئولان نظام اشاره داشتند و به این دلیل او را از تجمع مردمی اخراج کردند اما روزنامه دولتی ایران این اتفاق را به نفع خود مصادره کرد و نوشت: رفتارهای توأم با خشونت جریان‌های برانداز خارج‌نشین با مهناز افشار، بازیگر سابق سینما و تلویزیون در جریان تظاهرات ضدایرانی در آلمان، نشان داد پشت کردن سلبریتی‌ها به وطن، خوش‌عاقبت نخواهد بود.

به گزارش روزنامه ایران، در حالی که مهناز افشار در سال‌های گذشته ضمن کشف حجاب و حضور در رسانه‌های ضدایرانی فارسی‌زبان، تلاش کرده بود چهره یک سلبریتی جدا شده از وطن و وابسته به اپوزیسیون را از خود به نمایش بگذارد، برخوردهای خشن با او به مایه عبرت سایر سلبریتی‌هایی تبدیل شد که سعی داشتند با نادیده گرفتن واقعیات، از فضای احساسی به وجود آمده به نفع خود بهره‌برداری کنند. این برخوردها نشان داد جریان‌های برانداز برای سلبریتی‌هایی که به وطن خود پشت کرده‌اند، تاریخ مصرف قائل هستند و پس از پایان این تاریخ مصرف، آنها را دور خواهند انداخت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین