کد خبر: ۷۹۸۷۷۵
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴

سرمربی پورتو : طارمی مثل قبل خوشحال نیست

سرمربی تیم پورتو درباره مهاجم ایرانی تیمش صحبت کرد که پایه‌گذار دو گل تیم پرتغالی برابر لورکوزن بود.
سرمربی پورتو : طارمی مثل قبل خوشحال نیست
آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب اولین روز هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب پورتو با دو پاس گل مهدی طارمی، ۲ بر صفر بایر لورکوزن را شکست داد. اف سی پورتو هرگز بایر لورکوزن را شکست نداده بود و در این دیدار موفق شد پیروزی را به دست بیاورد.

به گزارش رکورد، سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو بعد از این دیدار گفت: این سه امتیاز برای باشگاه و هواداران ما بسیار مهم بود، ما از همه هواداران برای حمایت تشکر می‌کنیم. پیروزی مهمی برای ما بود که بتوانیم تا آخرین دور لیگ قهرمانان برای صعود از گروه ادامه دهیم. هفته بعد بار دیگر با لورکوزن بازی داریم ولی قبل از آن دیدار یک مسابقه مهم در لیگ داریم که باید جدی بگیریم.

او درباره مهدی طارمی نیز گفت:‌ حس می‌کنم طارمی مثل قبل خوشحال نیست، ولی بهتر است زیاد به این مسائل پرداخته نشود. همه شما می‌دانید که او در بازی قبل برابر براگا بهترین بازیکن زمین بود. او یک تجربه و پختگی دارد که من می‌خواهم شما آن را برجسته کنید. من با سران باشگاه درباره طارمی صحبت کردم. وقتی از بازیکنان تیم‌مان حمایت کنیم نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: در این دیدار باید تاکید کنم که برابر تیم قدرتمندی بازی داشتیم و آسان نیست که 90 دقیقه برابر این تیم کنترل بازی را در دست داشته باشید و بتوانید موقعیت گل ایجاد کنید. در نیمه اول مقداری اشتباه در بازی ما وجود داشت، ما ابتکار عمل را به حریف دادیم. در نیمه دوم اصلاحاتی انجام شد که برای نیمه دوم اساسی بود. نیمه دوم کاملاً مال ما بود و دو گل زدیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین