کد خبر: ۷۹۸۷۸۱
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
وزارت آموزش و پرورش سند ۲۰۳۰ را در مدارس اجرا نمی کند

واکنش وزیر آموزش و پرورش به اعتراضات دانش آموزان

وزیر آموزش و پرورش گفت: دشمن که تا دیروز دانشگاه ها و دانشجویان ما را مورد هدف قرار داده بود امروز آموزش و پرورش و دانش آموزان ما را هدف قرار داده است.
واکنش وزیر آموزش و پرورش به اعتراضات دانش آموزان
آفتاب‌‌نیوز :

یوسف نوری روز چهارشنبه درسفر یکروزه خود به استان قزوین در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین افزود: پس از ۲۶ ماه تعطیلی کلاس های درس به دلیل کرونا شاهد حضوری شدن مدارس بودیم و دیدیم که دشمن در این شرایط به دنبال هجمه به دانش آموزان ما و آموزش و پرورش هستند. دشمن می خواهد تا نظام و میهن اسلامی ما به قله های پیشرفت نرسد و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش همواره مورد توجه علما و بزرگان و البته دشمنان قرار دارد، چرا که تربیت نسل های آینده و توسعه و رشد و اعتلای کشورها وابسته به این دستگاه است و تاثیرگذاری آن بسیار بالاست. وزارت آموزش و پرورش همواره در مسیر اعتلای تعلیم و تربیت فرزندان میهن اسلامی گام برداشته و در این راه همه تلاش خود را به کار گرفته است.

نوری در ادامه همچنین گفت: وزارت آموزش و پرورش سند ۲۰۳۰ را در مدارس اجرا نمی کند.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه سفر به استان ها را آشنایی بهتر با مسایل و مشکلات استان ها در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری آموزش و پرورش خواند و گفت: کارهای خوبی با پیگیری های مسوولان استانی قزوین از جمله نماینده ولی فقیه و استاندار در حوزه های آموزش و پرورش دنبال شده است.

نشست با استاندار، دیدار با فرهنگیان و دانش آموزش برگزیده و شرکت در نشست شورای آموزش و پرورش استان از جمله برنامه های بعدی سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به استان قزوین به شمار می روند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین