کد خبر: ۷۹۸۷۹۵
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

بازی پرسپولیس و سپاهان نبرد مدعیان است

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: مسابقه با تیم‌هایی مثل سپاهان، استقلال و گل‌گهر تعیین‌کننده خواهد بود.
بازی پرسپولیس و سپاهان نبرد مدعیان است
آفتاب‌‌نیوز :

حمید درخشان در مورد دیدار حساس پرسپولیس و سپاهان در هفته هشتم لیگ برتر که جمعه برگزار می‌شود، اظهار داشت: مسابقه فردای پرسپولیس با دیدار این تیم با تراکتور تبریز فرق خواهد داشت. قطعاً پرسپولیس شرایط بهتری را در زمین دارد و بهتر هم بازی می‌کند. این تیم نمی‌خواهد از کورس قهرمانی عقب بماند و صدر جدول را در این هفته از دست بدهد.

وی افزود: بازی‌های رودرروی با مدعیان قهرمانی اهمیت زیادی دارد. مسابقه با تیم‌هایی مثل سپاهان، استقلال و گل‌گهر تعیین‌کننده خواهد بود؛ بنابراین پرسپولیس به خوبی می‌داند که باید در این بازی پیروز شود هرچند کار این تیم اصلاً در اصفهان راحت نیست.

سرمربی اسبق پرسپولیس با اشاره به شرایط فنی سپاهان گفت: سپاهان تیم خوب و پرمهره‌ای است و بازی‌های خوبی هم انجام می‌دهد. آن‌ها هم مثل پرسپولیس در این بازی به دنبال برد هستند.

درخشان در مورد اینکه کدام بازیکن پرسپولیس می‌تواند در این مسابقه تعیین کننده باشد، اظهار داشت: باید دید شرایط روحی و روانی بازیکنان چگونه است و کادر فنی چطور این تیم را برای این دیدار حساس آماده کرده به نظر من نقطه قوت پرسپولیس در این بازی خط هافبک و مهاجمان آن خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین