کد خبر: ۷۹۸۹۴۳
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹
علی یوسف‌پور، فعال سیاسی اصولگرا:

مردم در جنگ و تحریم مقاومت کردند، حالا نوبت دولت است که برای رفع مشکلات گام بردارد

علی یوسف‌پور گفت: رئیسی باید وزرایی که نتوانستند به وظیفه شان عمل کنند کنار بگذارد. مردم در جنگ و سال‌های تحریم مقاومت کردند، حالا نوبت دولت است که برای رفع اشکالات اساسی گام عملی بردارد.
مردم در جنگ و تحریم مقاومت کردند، حالا نوبت دولت است که برای رفع مشکلات گام بردارد
آفتاب‌‌نیوز :

عدم رای اعتماد مجلس به محمدهادی زاهدی‌وفا، گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بار دیگر اظهارنظرها در مورد کابینه سیدابراهیم رئیسی و ضعف‌های آن را شدت بخشیده است. علی یوسف‌پور، فعال سیاسی اصولگرا، معتقد است رئیسی باید وزرایی که نتوانستند به وظیفه‌شان عمل کنند کنار بگذارد.

به گزارش نامه‌نیوز، بخش‌هایی از گفت‌وگو با علی یوسف‌پور را در ادامه می‌خوانید:

*امروز مردم با مشکلات متعدد اقتصادی مواجه هستند و وقتی اتفاقی در کشور می افتد، برخی افراد از حوادث سوءاستفاده می کنند تا احساسات جامعه را به نفع اهداف و خواسته های شوم خود برانگیزانند، اتفاقی که در موضوع متروپل آبادان، آب شرب شهرکرد و همدان نیز شاهدش بودیم.

*[با اشاره به سفرهای استانی رئیس‌جمهور] دولت گرچه تلاش می کند اما باید بر تلاش خود بیافزاید تا اوضاع اقتصادی کشور و مردم را به سمت سامان یافتن پیش ببرد. البته یکسری مشکلات ساختاری دهه ها در کشور وجود داشته که باید اصلاح شوند، به عنوان مثال کجای دنیا دولت متولی واردات گوشت و علوفه است اما در ایران این کار انجام می شود که بسیار فسادزاست.

*هم اکنون دارایی های بانک ملی 70 درصد بدهی هایش است، به عبارت دیگر این بانک کاملا ورشکسته است. دیگر اصلاحات سطحی جواب نمی دهد چون مثل پاشویه شاید تب بیمار را به طور موقتی پایین بیاورد اما بلافاصله به علت عفونت تب بیمار دوباره بالا می رود.

*ایران دشمنان قسم خورده ای مثل کومله و منافقین دارد و با هدایت سازمان های جاسوسی آمریکا و انگلیس و صهیونیسم طراحی هایی را برای ایجاد آشوب در کشور انجام می دهند. خیلی از جوانانی که وارد اغتشاشات شدند متولد دهه 80 هستند چون شاید آینده ای برای اشتغال نمی بینند و می خواهند به این مسئله اعتراض کنند، ناخواسته در دامن دشمنان این مرز و بوم می افتند.

*آقای رئیسی باید درباره همکاری با چند عضو کابینه همچون وزیر جهادکشاورزی و وزیر راه و شهرسازی تجدیدنظر کند. وزیر راه و شهرسازی واقعا پیاده است. صحبت های اخیر او در صحن علنی مجلس را وقتی می شنویم مشخص است که کاملا از صحنه پرت است. این آقا قول داد که سالی یک میلیون مسکن بسازد، حالا بیاید بگوید 200 مسکن ساخته است؟

*آقای رئیسی باید وزرایی که نتوانستند به وظیفه شان عمل کنند کنار بگذارد. مردم در جنگ و سال های تحریم مقاومت کردند، حالا نوبت دولت است که برای رفع اشکالات اساسی گام عملی بردارد چون همین اشکالات هستند که فضا را برای بهره برداری دشمنان خارجی و عوامل فریب خورد داخلی فراهم می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین