کد خبر: ۷۹۸۹۷۸
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷

ورود ۷۷ هزار خودرو به گیلان طی یک روز

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه از ساعت ۱۷ روز گذشته شاهد ترافیک ورودی سنگین و پرحجم در استان بودیم، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۷۷ هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو وارد استان شده است.
ورود ۷۷ هزار خودرو به گیلان طی یک روز
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ جاور صفاری در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به ورود مسافران به استان گیلان طی دیروز و امروز، اظهار کرد: به واسه تعطیلی امروز تعداد زیادی از هموطنان از عصر روز گذشته به استان گیلان سفر کردند.

وی با بیان اینکه از ساعت ۱۷ روز گذشته شاهد ترافیک ورودی سنگین و پرحجم در استان بودیم، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۷۷ هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو وارد استان شده است.

رئیس پلیس راه گیلان از افزاش هفت درصدی ورود خودرو به استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ترافیک در محدوده منجیل - رودبار نیمه سنگین، اما روان است و سایر محورهای استان نیز متاثر از بار ورودی، متراکم و پرتردد هستند.

صفاری با اشاره به اعمال محدودیت تردد وسائط نقلیه سنگین تا ساعت ۲۴ امشب، عنوان کرد: روز جمعه نیز این محدودیت در دو محور رفت و برگشت آستارا - اردبیل و رشت - قزوین اعمال می شود تا بار بازگشت مسافران مدیریت شود.

وی عامل اصلی حوادث رانندگی در محورهای برون شهری به ویژه در روزهای پایانی هفته و تعطیلات را سرعت غیر مجاز دانست و از رانندگان خواست سرعت مطمئنه داشته باشند تا شاهد کمترین حوادث باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین