کد خبر: ۷۹۸۹۸۴
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۸

برتری چلسی، منچسترسیتی و توقف پاری‌سن‌ژرمن

چلسی بالاخره طعم پیروزی در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا را چشید و میلان را با نتیجه‌ای پُرگل شکست داد.
برتری چلسی، منچسترسیتی و توقف پاری‌سن‌ژرمن
آفتاب‌‌نیوز :

پرونده دور سوم از مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا ۲۳-۲۰۲۲ چهارشنبه شب بسته شد.

چلسی در یکی از مهمترین بازی‌های هفته، در ورزشگاه استمفوردبریج مقابل میلان صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد. وسلی فوفانا در دقیقه ۲۴، پیر امریک اوبامیانگ در دقیقه ۵۶ و ریس جیمز در دقیقه ۶۲ موفق به گلزنی شدند تا آبی‌های لندن بالاخره طعم پیروزی در این فصل را بچشند. آن‌ها با چهار امتیاز و تفاضل گل بهتر از میلان، به رتبه دوم جدول گروه E صعود کردند و میلان در جایگاه سوم جای گرفت.

رئال مادرید نیز در سانتیاگو برنابئو کار دشواری مقابل رقیب همیشگی خود یعنی شاختار دونتسک داشت که با پیروزی ۲ بر یک از پس این جدال برآمد. رودریگو در دقیقه ۱۳ و وینیسیوس جونیور در دقیقه ۲۸، گل‌های کهکشانی‌ها را به ثمر رساندند و اولکساندر زوبکوف در دقیقه ۳۹ دروازه مادریدی‌ها را گشود. شاگردان آنچلوتی با کسب نهمین امتیاز، صدرنشین جدول گروه F باقی ماندند و شاختار با چهار امتیاز در رده دوم ایستاد.

منچسترسیتی نیز در ادامه روز‌های خوش خود، در ورزشگاه اتحاد مقابل کپنهاگن به میدان رفت و شکست سنگین ۵ بر صفر را بر این تیم تحمیل کرد. ستاره این روز‌های سیتیزن‌ها یعنی ارلینگ هالند در دقایق ۷ و ۳۲ گلزنی کرد و داوید خوچولاوا در دقیقه ۳۹ (گل به‌خودی)، ریاض محرز در دقیقه ۵۵ (از روی نقطه پنالتی) و خولیان آلوارس در دقیقه ۷۶ زننده دیگر گل‌های نماینده انگلیس بودند.

دورتموند نیز در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان میهمان سویا بود و به برتری ۴ بر یک دست یافت. یوسف النصیری در دقیقه ۵۱ تنها گل سویا را به ثمر رساند و رافائل گریرو در دقیقه ۶، جود بلینگام در دقیقه ۴۱، کریم آدیمی در دقیقه ۴۳ و جولیان برانت در دقیقه ۷۵، دروازه سویا را گشودند. تیم‌های منچسترسیتی و دورتموند به ترتیب با ۹ و شش امتیاز، دو رده ابتدایی جدول گروه G را از آن خود کرده‌اند.

در گروه H، پاری‌سن‌ژرمن در لیسبون دو امتیاز از دست داد و برابر بنفیکا به تساوی یک - یک رسید. لیونل مسی در دقیقه ۲۲ برای PSG گلزنی کرد، اما گل به‌خودی دانیلو در دقیقه ۴۱ بازی را به تساوی کشاند.

یوونتوس هم با نتیجه ۳ بر یک از سد نماینده رژیم اشغالگر قدس گذشت و اولین برد خود را در این فصل لیگ قهرمانان کسب کرد. آدرین رابیو در دقایق ۳۵ و ۸۳ و دوشان ولاهوویچ در دقیقه ۵۰ گل‌های بانوی پیر را به ثمر رساندند و دین داوید در دقیقه ۷۵، یکی از گل‌های خورده میهمان را جبران کرد.

پاری‌سن‌ژرمن و بنفیکا با هفت امتیاز، تفاضل گل ۳+ و تنها بر حسب گل زده، در رتبه‌های اول و دوم جدول گروه H جای دارند و یوونتوس با سه امتیاز، در رتبه سوم ایستاده است.

نتایج کامل دیدار‌های شب دوم از دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

گروه E
چلسی ۳ - میلان صفر
سالزبورگ یک - دیناموزاگرب صفر

گروه F
رئال مادرید ۲ - شاختار دونتسک یک
لایپزیگ ۳ - سلتیک یک

گروه G
سویا یک - دورتموند ۴
منچسترسیتی ۵ - کوپنهاگن صفر

گروه H
بنفیکا یک - پاری‌سن‌ژرمن یک
یوونتوس ۳ - نماینده رژیم اشغالگر قدس یک

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین