کد خبر: ۷۹۹۰۱۶
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹

واکنش بازیگر تلویزیون به وقایع اخیر

عباس محبی درباره ناآرامی اخیر گفت: با وجود انتقادها، نگرانی همه دلسوزان ایران موضوع حفظ تمامیت ارضی کشور است.
واکنش بازیگر تلویزیون به وقایع اخیر
آفتاب‌‌نیوز :

این هنرمند درباره‌ی ناآرامی‌های اخیر کشور که اعتراض‌های مردمی گاه در جا‌هایی سبب شد چشم طمع برخی دشمنان با شعار‌های تجزیه طلبی بیش از پیش متوجه ایران شود، گفت: نگرانی همه دلسوزان ایران مسئله حفظ تمامیت ارضی کشور است. از همه چیز مهتر برای ما «ایران» است که خدشه‌دار نشود.

محبی افزود: در هر خانواده‌ای دعوا‌هایی می‌شود؛ شاید شیشه‌ی پنجره را بشکنند و در سر و کله هم بزنند، با پدر و مادر اختلاف پیدا کنند، بین برادر‌ها و خواهر‌ها دعوا‌هایی ایجاد شود، ولی وای به حال آن خانه‌ای که دیواره‌اش فرو بریزد و آن‌هایی که خیلی وقت است به این خانه نظر داشتند، حرمت خانواده را از بین ببرند، بریزند و صاحب شوند و تخریبش کنند؛ این مساله خیلی فرق دارد، همه نگران این موضوع هستیم.

محبی که از گویندگان باسابقه برنامه خاطره‌انگیز «صبح جمعه با شما» است، درباره شروع مجدد این برنامه پس از دو ماه وقفه به خاطر محرم و صفر و حضور او در فصل جدید، گفت: «صبح جمعه» خانه ماست؛ تا وقتی جوابمان نکنند و به خانه سالمندان زنگ نزنند، ما هستیم!

محبی درباره‌ی تغییرات این برنامه پس از دو ماه وقفه، توضیح داد: از وقتی کرونا آمد، برنامه را در استودیو و بدون تماشاگر ضبط می‌کردیم. به تازگی با تهیه‌کننده و مدیر شبکه صحبت کردیم و قرار شد «صبح جمعه» را مثل دوران قبل از کرونا، در سالن و با حضور مردم ضبط کنیم، اما با این ناآرامی‌های اخیر کشور مصادف شد و فعلا همان‌طور در استودیو ضبط می‌کنیم. ضبط برنامه بدون تماشاگر به خود ما هم خیلی نمی‌چسبد، چون از سنت‌ها و بدعت‌های «صبح جمعه» حضور شونده‌ها بوده است.

او افزود: به لحاظ محتوا، برنامه تغییر خاصی نداشته و فعلا ه همان روال است. وقتی تماشاگر نباشد یک سری آیتم‌ها مثل مسابقات و کنسرت خواننده‌ها در سالن، قابل اجرا نیست و خیلی تصنعی می‌شود.

محبی اضافه کرد: ان‌شاءالله مشکلات زودتر برطرف شده و شما و مردم را سر ضبط برنامه «صبح جمعه» ببینیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین