کد خبر: ۷۹۹۰۹۴
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸

فیلم| خودروی حامل کامالا هریس تصادف کرد

خودرویی که کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا را حمل می‌کرد دچار حادثه شد، اما سرویس مخفی اعلام کرد آنچه رخ داده فقط یک نقص مکانیکی بوده است.
فیلم| خودروی حامل کامالا هریس تصادف کرد
آفتاب‌‌نیوز :

خودروی حامل معاون رئیس جمهور آمریکا در کاروانی بود که او را به محل کارش می‌برد و تصادف صبح روز دوشنبه در جاده‌ای بسته در واشنگتن دی سی رخ داد.

به گزارش واشنگتن‌پست، به گفته دو نفر از آشنایان با این رویداد که با روزنامه صحبت کردند، این حادثه نگرانی‌هایی را برای مدیر سرویس مخفی و معاون رئیس جمهور ایجاد کرد و نگرانی‌ها را در مورد سابقه پنهان کردن اشتباهات آژانس اطلاعاتی آمریکا دوباره زنده کرد.افرادی که نخواستند نامشان فاش شود همچنین گفتند: مامور سرویس مخفی (راننده) که راننده شاسی‌بلند هریس بود، چنان به لبه یک تونل در وسط شهر برخورد کرد که مجبور شد لاستیک را تعویض کند. این کار باعث شد که حرکت در نزدیکی منطقه فاگی باتم در حدود ساعت ۱۰:۲۰ صبح متوقف شود.

ویدئویی از کاروان کامالا هریس که تونل را مسدود کرده منتشر شده است. به نظر می‌رسد این ویدئو از طریق موبایل شخصی در ساختمانی مشرف به خیابان ویرجینیا گرفته شده است.

به گزارش واشنگتن پست، هریس باید به وسیله نقلیه دیگری منتقل می‌شد تا ماموران بتوانند او را به سلامت به کاخ سفید منتقل کنند.سطح بالای آموزش مورد نیاز برای ماموران کاروان حامل مقامات کاخ سفید، بسیاری از کارشناسان را به این سوال واداشته است که چگونه چنین تصادفی رخ داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین