کد خبر: ۷۹۹۱۴۰
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸

تارتار: به سبک من احترام بگذارید!

سرمربی ذوب آهن می‌گوید باید به سبک بازی همه تیم‌ها احترام گذاشته شود.
تارتار: به سبک من احترام بگذارید!
آفتاب‌‌نیوز :

ذوب آهن و نساجی امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مهدی تارتار، سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: بازی خوبی بود. شاید بازی گل نداشت و بینندگان راضی نباشند، با این حال تیم ما لیاقت برنده شدن را داشت. ما حتی یک گل سالم هم زدیم. همین جا اعلام می‌کنم کسانی که بازی را دیدند گفتند گل ما سالم به ثمر رسید. من اینجا اعلام می‌کنم گل سالم ما گرفته نشد. شاید کادر فنی نساجی هم اعتراض داشته باشند ولی هر مربی و کادر فنی اگر بعد از کارشناسی فیلم اشتباه کرده بود، شجاعت داشته باشد و معذرت‌ خواهی کند. ما به نساجی هم موقعیت ندادیم. ضمن احترام به تیم‌ خوب نساجی و هواداران این تیم فکر می‌کنم آنها بابت این تساوی خوشحال‌تر از ما باشند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که تیمش در نیمه اول دفاعی بازی کرده است، گفت: شما دیدید ما در نیمه اول دفاعی بازی کنیم؟ شما نیمه اول نساجی را در دفاع دیدید یا نه؟ اگر درصد مالکیت اعلام شود و ما بیشتر مالک توپ و میدان بودیم حاضرید از من معذرت‌ خواهی کنید؟ ما در نیمه اول مالک توپ و میدان بودیم. چطور دفاع کردیم؟ می‌توانید موقعیت‌های نساجی را بگویید؟ خلق موقعیت مهم است اما بحث کیفیت است. خواهشا گذشته را با الان یکی نکنید. ما با توجه به بودجه‌مان یک جایگاه‌ مناسب می‌خواهیم که هم سال قبل و هم امسال به آن دست پیدا کردیم. من سبک خودم را دارم و در عین حال به سبک باقی تیم‌ها احترام می‌گذارم.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: در همین بازی ما یک گل زدیم و داور نپذیرفت. ما گل‌مان را زدیم و بچه‌ها کم‌دقتی کردند و باید تلاش کنند. امروز بچه‌ها فوق‌العاده بودند و مهم این است که ما ضمن تقویت ساختار دفاعی خوب‌مان، موقعیت هم ایجاد می‌کنیم. این هم یک سبک است و باید به آن احترام گذاشته شود.

تارتار در ادامه در واکنش به دستور او به دروازه‌بان تیمش برای اتلاف وقت، بیان کرد: من گفتم تعویض داریم و این را کنار خط فریاد زدم. کل زمان آن ۳۰ ثانیه هم نشد. شما دوست دارید به نساجی ببازم و بشوم بهترین مربی ایران! من تا الان اینجا نباختم. خدا را هم شکر می‌کنم. باید به سبک هم احترام بگذاریم.

او درباره داوری بازی گفت: به نظرم اتفاقات مشکوکی رخ داد که نیمکت تیم حریف هم اعتراض داشت. در کل اتفاق خاصی نیفتاد که آنقدر شلوغ‌کاری شود. فقط گل سالم ما مردود اعلام شد. به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم کمک اول که خوب هم قضاوت کرد، در آن صحنه اشتباه نکرده باشد، چون دو امتیاز از دست ما رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین