کد خبر: ۷۹۹۱۴۳
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
جبهه جمهوری اسلامی تاکنون به وظایف خود عمل کرده

سردار فدوی: دشمن جرات اقدام مستقیم علیه جمهوری اسلامی را ندارد

سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه، گفت: دشمن جرات اقدام مستقیم علیه جمهوری اسلامی را ندارد و سعی دارد با دشمنی نرم و بستر فضای مجازی دشمنی کند.
سردار فدوی: دشمن جرات اقدام مستقیم علیه جمهوری اسلامی را ندارد
آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی فدوی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای حوادث اخیر زاهدان که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، استاندار، سران طوایف، بزرگان و اقشار مختلف مردم در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد با تسلیت شهادت ۶ بسیجی و پاسدار در ناآرامی‌های اخیر اظهار داشت: امنیت نعمت بی‌نظیری است که تا زمانی که وجود دارد حس نمی‌شود اما به محض اینکه به آن خدشه وارد شد ملموس می‌شود.

مهم‌ترین بخش‌های صحبت‌های جانشین فرمانده کل سپاه را در ادامه می‌خوانید:

*بیش از ۴۳ سال است همه ارگان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی پای کارند تا دشمن به امنیت ملت ایران خدشه‌ای وارد نکند.

*از روز همان روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی ایادی استکبار فهمیدند که انقلاب اسلامی و امنیت آن ریشه‌دار است و از همان ابتدا آمریکا از دشمنی با ملت ایران دست بر نداشته است.

*با هوشیاری مردم و اقتدار نیروهای نظامی و امنیتی ایران اسلامی دشمنان تاکنون به هیچ یک از اهداف شوم و پلید خودشان در رابطه با نا امن کردن کشور عزیزمان دست نیافتند.

*ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی نوک پیکار صدام قرار داشت و در این جنگ در واقع رزمندگان ما با ۸۷ کشور جهان از کشور عزیزمان دفاع می‌کردند. در دوران هشت سال جنگ تحمیلی تمام زیرساخت‌ها و سیستم عامل‌ها در اختیار دشمن بود اما وقتی در جبهه حق باشی پیروزی با جبهه حق است.

*دلیل پیروزی جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف این است که جبهه جمهوری اسلامی تاکنون به وظایف خود عمل کرده است.

*در یک مقطع خاصی که حاکمان ظالم بر کشور حاکم بودند امام خمینی(ره) به عنوان یک عالم بزرگ اسلام آنچه خداوند آورده بود را برای مردم روشن کرد و در این سال‌ها همه دلدادگان اسلام به تکالیفشان عمل کردند و ۳۰۰هزار شهید گواه این مطلب است.

*اقتدار، عظمت و آبروی جمهوری اسلامی را خداوند عنایت کرده و دشمن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. امروز خود دشمن می‌گوید ایران تاثیرگذارترین کشور در منطقه است و در جهان اثرگذاری دارد.

*قبل از انقلاب هیچ کشوری در دنیا با آمریکا مخالفت نمی‌کرد و هر طرحی را در شورای امنیت می‌برد هیچ‌کس جرات مخالفت نداشت اما به برکت انقلاب این معادله تغییر کرده است.

*دشمن جرات اقدام مستقیم علیه جمهوری اسلامی را ندارد و سعی دارد با دشمنی نرم و بستر فضای مجازی دشمنی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین