کد خبر: ۷۹۹۱۵۵
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱
مربی استقلال:

اعتماد به نفس بالایی داریم/ وریا ۹۰ دقیقه حریف ماست!

مربی استقلال می‌گوید تیمش برای مصاف با تیم فولاد خوزستان اعتماد به نفس بالایی دارد.
اعتماد به نفس بالایی داریم/ وریا ۹۰ دقیقه حریف ماست!
آفتاب‌‌نیوز :

روی موتا، مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل فولاد در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، اظهار کرد: عصر همگی بخیر. یک بازی خانگی در مقابل یک تیم خوب داریم. فولاد بازیکنان خوبی دارد و در بازی‌های آخر هم زیاد گل نخوردند و از نظر دفاعی هم عملکرد خوبی دارد و منتظر اشتباهات حریف هستند. باید تمرکز لازم را داشته باشیم. در شرایط خوبی هستیم و اعتماد به نفس بالایی داریم. امیدوارم یک بازی خوب انجام دهیم و سه امتیاز بازی را انجام دهیم. باعث تاسف است که هواداران در استادیوم نیستند. می‌خواهیم پیروزی این بازی را به هواداران و سرمربی تیم تقدیم کنیم. امیدوارم جو خوبی در بازی حاکم شود و اتفاقات بازی هفته گذشته رخ ندهد. هر دو تیم باید روی کار خودشان تمرکز کنند و برای تیم خود بهترین اتفاق را رقم بزنند.

او درباره محروم و مصدوم تیمش گفت: این مربوط به کادر فنی خودمان است و مشخص می‌شود چه کسانی بازی خواهند کرد. محمدحسین زواری و آرمان رمضانی مصدوم هستند و بقیه بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند.

موتا درباره نبود ساپینتو روی نیمکت استقلال گفت: ساپینتو رئیس و رهبر همه ما هستند و بودن ایشان خیلی مهم است. شور و اشتیاق این مربی به تیم کمک می‌کند. او در کنار تیم در این بازی نخواهند بود و ما با بازیکنان کار کردیم تا شرایط خوبی ایجاد کنند. ما یک هفته خوبی را پشت سر گذاشتیم. ساپینتو بازیکنان را برای بازی به خوبی آماده کرده است و بازیکنان انگیزه دارند تا پیروزی بازی را به ساپینتو تقدیم کنند.

مربی استقلال درباره شرایط تیم فولاد و حضور وریا غفوری به عنوان بازیکن تیم فولاد گفت: ما بازی سختی در پیش داریم. فولاد تیم خوبی دارد و سرسخت است. این نقاط قوت قابل توجهی دارد و ما حریف را به خوبی آنالیز کردیم و می‌دانیم چه چالش‌هایی در پیش داریم. برای فولاد هم این بازی دشوار خواهد بود. ما اعتماد به نفس داریم و تمرینات خوبی داشتیم. وریا غفوری بازیکن سابق استقلال است و ۹۰ دقیقه به عنوان حریف ما شناخته می‌شود.

موتا درباره عملکرد فنی استقلال در هفته‌های اخیر خاطرنشان کرد: موقعی که شروع کردیم، ما در اوایل فصل بودیم و در هر بازی پیشرفت می‌کنیم. می‌دانستیم کاری که می‌کنیم، برای ما در آینده پرثمر خواهد شد. چند تغییر نسبت به فصل گذشته داشتیم و داریم روی ایده‌های سرمربی کار می‌کنیم و آن را پیاده می‌کنیم و در حال حاضر نتایج را می‌بینید. تمامی این تلاش‌ها دست به دست هم دادند و در آینده هم شرایط بهتر خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین