کد خبر: ۷۹۹۱۷۳
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷

گل‌محمدی: نتایج پرسپولیس در روحیه مردم تأثیرگذار است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش به خوبی سپاهان را آنالیز کرده است.
گل‌محمدی: نتایج پرسپولیس در روحیه مردم تأثیرگذار است
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا (جمعه) میهمان سپاهان است.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: خوشحالم که در شهر تاریخی اصفهان هستم و هواداران پرسپولیس استقبال خوبی از ما داشتند.

بازی حساسی برابر تیمی که برایم قابل احترام است، داریم. برای هر دو تیم بازی سختی است. بعد از بازی برابر تراکتور، سعی کردیم ریکاوری روحی و روانی خوبی داشته باشیم. آنالیز خوبی از سپاهان داشته‌ایم.

وی افزود: سپاهان یک رقیب همیشگی برای پرسپولیس است و هر دو تیم به سه امتیاز بازی فردا نیاز دارند. با تمام قوا و انرژی بالا فردا بازی می‌کنیم و در تمام خطوط تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و می‌دانیم سپاهان تیم خطرناکی است.

او درباره شرایط روحی و روانی تیمش هم گفت: یکی دو جلسه خوب با بازیکنان داشتیم و در این شرایط به دنبال شاد کردن دل هواداران خود هستیم. بازیکنان نیز به نتیجه رسیدند تا در بازی فردا را با رعایت مسائل فنی به تیم کمک کنند. تمام بازیکنان توجیه هستند و آماده هدیه کردن شادی به مردم هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت امید عالیشاه هم گفت: به بازی فردا نمی‌رسد و در لیست این بازی نیست و از هفته آینده احتمالا در تمرینات گروهی حاضر خواهد بود.

او همچنین گفت: فوتبال بخش مهمی از زندگی ما است و می‌تواند برای بخش بزرگی از جامعه الهام بخش باشد. می‌توان با برد جمعی را شاد یا با باخت ناراحت کرد. بازی‌های خوبی تا کنون داشته‌ایم و از لحاظ روحی و روانی برای ایجاد شادی در اردو سرخ‌ها آماده‌ایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین