کد خبر: ۷۹۹۱۹۲
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵
کشف سلاح‌های گرم و سرد از معترضان در مازندران

سپاه: برخی معترضان دختر درصدد مجروح کردن ماموران حافظ امنیت بودند

فرمانده سپاه کربلای مازندران از کشف تعداد زیادی سلاح‌های سرد و گرم و تجهیزات دست ساز از اغتشاشگران در این استان خبر داد.
سپاه: برخی معترضان دختر درصدد مجروح کردن ماموران حافظ امنیت بودند
آفتاب‌‌نیوز :

 سردار سیاوش مسلمی شامگاه پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در اغتشاشات اخیر مازندران حلقه اول تجمع‌ها با حضور حدود ۱۰ تا ۱۲ نفر زن شروع و سپس به صورت فزاینده این جمعیت به ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر رسید و از طرفی دیگر به شدت تخریبگرانه بود.

وی ادامه داد: سلاح‌های سرد و دست ساز زیادی از اغتشاشگران کشف شده است؛ همچنین از این افراد مشروبات الکلی، مواد مخدر و انواع و اقسام نقاب و سلاح های دست ساز کشف شده و به دنبال آن تا بتوانند نهایت ضربه را به افراد بزنند.

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران گفت: برخی اغتشاشگران دختر با پنهان کردن وسایل دست ساز زیر شال خود، درصدد مجروح کردن ماموران حافظ امنیت بودند.

سردار مسلمی بیان کرد: انواع و اقسام چاقوها از اغتشاشگران کشف شده است، حتی در یکی از پارک‌های استان در یک کیسه حدود ۸۰ قبصه سلاح سرد جاسازی شده بود تا در موقع مناسب از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: اغتشاشات اخیر یک جنگ رسانه‌ای است که استکبار جهانی بر علیه ایران عزیز شروع کرده است؛ هرچه از این فضا فاصله می گیریم و به عمق این مسایل ورود پیدا می‌کنیم، متوجه می‌شویم که دشمن با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها به دنبال ضربه زدن بود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: دشمن با بهره‌گیری از آسیب‌های اجتماعی در ایران عزیز و غفلت‌هایی که در حوزه فرهنگی در دو سه سال گذشته به واسطه شیوع کرونا در ایران به وجود آمد، تلاش کرد تا بتواند یک اغتشاش و یک فتنه جدید را با یک وضعیت جدید در ایران راه انداری کند.

سردار مسلمی بیان کرد: امروز ماموریت اصلی سپاه و همه نیروهای امنیتی، این است که بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت مردم آرامش پایدار را در کشور و استان حاکم کنیم.

وی ادامه داد: جریان اغتشاشگر با هدایت بخش زیادی از دانش آموزان و جوانان و اغفال آنان به این موضوع ورود پیدا کرد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به فعالیت زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف اجتماعی گفت: واقعا در کمتر کشوری آزادی که امروز زنان ما در عرصه های اجتماعی دارند را مشاهده می کنیم.

سردار مسلمی افزود: زنانی که امروز در ایران عزیز به واسطه اینکه بنیان اصلی خانواده هستند، مورد هجمه دشمن قرار گرفته‌اند؛ دشمن به دنبال آن است تا این پایه اساسی را در جامعه متزلزل کند چرا که وقتی پایه اصلی خانواده توسط زن متزلزل شد آن وقت دشمن با از بین بردن همه ارزش‌های دینی و اسلامی می تواند هدفی که مدنظر خودش است را در جامعه پیاده کند.

وی ادامه داد: دشمن با محاسبه بد خود و با عریان کردن طرفداری از جریان اغتشاشگر در بدترین شرایط ممکن نقش خود را مشخص و اعلام کرد به دنبال براندازی است و به دنبال احقاق حق زن نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین