کد خبر: ۷۹۹۲۳۹
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

واکنش عجیب مخابرات به از دست دادن کرسی مهم بین‌المللی

وزارت ارتباطات و مخابرات ایران یک کرسی مهم بین المللی را به دلیل عدم قدرت لابی و چانه زنی از دست دادند، اما فکر می‌کنید واکنش آن‌ها برای از دست رفتن این کرسی بین المللی چیست؟
واکنش عجیب مخابرات به از دست دادن کرسی مهم بین‌المللی
آفتاب‌‌نیوز :

ایران یکی از ۱۵ نامزد کرسی شورای حکام اتحادیه جهانی مخابرات در زون آسیا بود. جایگاهی که ۴ سال قبل با رایی بالا برای ایران بدست آمد و قبل‌تر هم در دولت اصلاحات یک بار توسط معتمدی وزیر وقت ارتباطات ایران کسب شده بود.

حالا، اما واکنش ایران به از دست دادن این کرسی چیست؟ داود زارعیان معاون شرکت مخابرات ایران در این باره گفته است: «این کرسی البته مهم است، اما درعمل خیلی هم اثرگذار نیست و تقریبا ما با از دست دادن این کرسی چیز زیاد و مهمی از دست نداده ایم.»

این را گجت نیوز از قول او نوشته. ایران در بین ۱۶ نامزد و از مجموع ۱۷۶ رای برای رسیدن به ۱۱ کرسی این زون، سیزدهم شد و با کسب ۹۱ رای به جمع کشور‌های منتخب زون آسیا نرفت.

این درحالی است که ایران این روز‌ها تهدید‌های بسیاری از سوی گسترش اینترنت ماهواره‌ای دارد و طبق گفته وزیر ارتباطات روی شکایت به اتحادیه جهانی مخابرات برای کنترل و قانون پذیری ارائه دهندگان این سرویس‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده است!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین