کد خبر: ۷۹۹۲۵۰
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
امام جمعه عنبرآباد:

به زودی صدای انتقام ایران از اسرائیل، عربستان و آمریکا شنیده می‌شود

امام جمعه عنبرآباد گفت: بانیان فتنه‌ها بایستند و تماشا کنند و سپس همدیگر را لعنت کنند که چرا ایران را وادار به انتقام کردند، صدای لعنت همدیگر احتمالاً به‌زودی از تل‌آویو و ریاض و برخی مقرهای امریکایی شنیده خواهد شد.
به زودی صدای انتقام ایران از اسرائیل، عربستان و آمریکا شنیده می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام حمید بامری امروز ۱۵ مهرماه در خطبه های نماز جمعه این شهر با توصیه به رعایت تقوای الهی و با اشاره به سخنرانی رهبری در مراسم دانش‌آموختگان دانشگاه‌های افسری گفت: رهبری معظم در این سخنرانی به‌صراحت و روشنی اصل و فرع ماجرای اخیر را از هم جدا کردند و فرمودند« اصل خواسته دشمنان، مخالفان و معاندان و شیاطین در راه‌اندازی فتنه‌ها، تقابل با بنیان ایران قوی است، هدف زدن ایران قوی است نه صرفاً جمهوری اسلامی چون با ایران قوی، مستقل و آباد مخالفند و پشت صحنه ماجرا صحنه‌گردان هم آمریکا و رژیم صهیونیستی است».  این نوع نگاه مقام معظم رهبری از تفکر راهبردی ایشان است که با اشرافیت کامل نسبت‌به صحنه و حوادث مهندسی شده، فرصت انشقاق و گسل سازی، دوقطبی و نارضایتی اجتماعی را از بیگانه سلب کرده و با کم‌رنگ یا فرعی خواندن عوامل داخلی ناآرامی‌ها، تمام توجه را به سمت دشمن خارجی جلب می‌کند.

بامری با یادآوری تبعات پشت پرده های اتفاقات اخیر در کشور اظهار کرد: سیاست‌مداران ارشد غربی‌ها بارها در سال‌های اخیر تکرار کردند که پروژه قرن جدید آمریکایی در میدان عمل جای خود را به قرن جدید آسیایی داده‌است که در این‌ میان مقاومت ایران توانسته به قدرت‌هایی مثل چین و روسیه جرات نقش‌آفرینی بیشتر در تغییر معادلات جهانی را بدهد، تلاش برای ایجاد ناامنی و خشونت‌بار در ایران رفتار از سر درماندگی و استیصال غرب است تا شاید به‌زور حقه‌های رسانه‌ای و به خیابان آوردن چند هزار نفر در خیابان مردم ربایی کند و اشرار جنایت‌کار یا برخی عناصر فریب‌خورده را به‌جای یک ملت ۸۵ میلیونی یا پایتخت هشت‌میلیون‌نفری جا بزند و تصور ایران ضعیف را به‌جای ایران قوی بنشاند، اما هم‌زمان با شکست فاحش نقشه‌های دشمن و تودهنی خوردنش از ممت ایران باید سر مار را در آن‌سوی مرزها کوبید.

امام جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: بانیان فتنه‌ها بایستند و تماشا کنند و سپس همدیگر را لعنت کنند که چرا ایران را وادار به انتقام کردند، صدای لعنت همدیگر احتمالاً به‌زودی از تل‌آویو و ریاض و برخی مقرهای امریکایی شنیده خواهد شد همچنان که در پایگاه‌های منهدم‌شده‌ی تروریست‌های تجزیه‌طلب شنیده می‌شود.

وی در ادامه با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی خدمت‌گزار در سنگر مهم مجاهدت فی‌سبیل‌الله است، پاس دارندگان ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند. نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار کشور است. اگر امروز دشمن توطئه می‌کند علیه نیروی انتظامی به‌خاطر این است که می‌خواهد اقتدار و امنیت کشور را تضعیف کند از این طریق به‌دنبال تضعیف اقتدار و امنیت کشور است؛ ایجاد امنیت فردی، اجتماعی، اخلاقی، روحی و روانی در جامعه از مهم‌ترین مسئولیت‌های نیروی انتظامی است.

بامری امنیت، آرامش و ثبات جامعه را مدیون مجاهدت‌های نیروی انتظامی دانست و با اشاره به حدیثی از امام حسن عسکری علیه السلام گفت: تمام حوادثی که در بطن و متن عصر جمهوری اسلامی رخ می‌دهد تمرین و رزمایش جبهه انقلاب برای نقش‌آفرینی مقتدرانه و کارآمد جبهه حق در عصر ظهور است و دشمن بداند که نمی‌تواند با رؤیای ایجاد شکاف میان نسلی در جبهه انقلاب پروژه به زانو درآوردن نظام اسلامی را به انجام برساند. این انقلاب پویا است و سازماندهی بین‌نسلی جبهه انقلاب یک حقیقت عینی و میدانی است.

بامری با اشاره به سفر استاندار کرمان به شهرستان عنبرآباد گفت: عنبرآباد یکی از مناطقی است که ظرفیت‌های بسیار بزرگی از جمله ظرفیت معادن را در دل خود جای داده‌ که این ظرفیت عظیم باید بهره‌برداری شود و لازم است از پیگیری‌هایی که استاندار ومسئولین اجرایی شهرستان انجام می‌دهند در امور شهرستان تشکر کنیم. به ثمر نشستن و بهره‌برداری از معادن عنبرآباد کاری اساسی در توسعه شهرستان و رشد و توسعه پایدار در منطقه جنوب خواهد بود که در بحث ایجاد اشتغال بسیار تحول ایجاد می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین