کد خبر: ۷۹۹۲۵۶
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

انتقاد امام جمعه بندرعباس از مواضع برخی خواص بعد از فوت مهسا امینی

امام جمعه بندرعباس گفت: در جریانات اخیر و اغتشاشات به وجود آمده عده‌ای از خواص بی‌بصیرت موضع‌گیری‌های عجولانه و گاه بدون تحقیق کردند و با توجه به برخی فرعیات اصل اساسی کشور یعنی ایران قوی را از یاد بردند.
انتقاد امام جمعه بندرعباس از مواضع برخی خواص بعد از فوت مهسا امینی
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام والسلمین محمد عبادی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برخواسته از حکومت پیامبر اسلام است، اظهار داشت: در انقلاب اسلامی براساس حکومت پیامبر بسیاری از شاخص‌ها در حوزه‌های مختلف فردی و اجتماعی تعریف شد زیرا تنها حکومتی که به مسیر سعادت خواهد رفت حکومتی برخواسته از رهنمودهای پیامبر است.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت و تبریک این هفته افزود: وحدت مسئله‌ای است که علاوه بر وحدت در بین مذاهب اسلامی باید وحدت بین ادیان الهی و تاکید بر اشتراکات نیز وجود داشته باشد.

امام جمعه بندرعباس قبله، کتاب الهی و برخی احادیث را از جمله اشتراکات میان مسلمانان دانست و گفت: باید با تاکید بر این اشتراکات وحدت موجود تقویت شود و در برابر دشمنان اسلام که این دین را مورد هجمه قرار داده‌اند ایستادگی کرد.

وی با تاکید بر اینکه در هرمزگان وحدت میان شیعه و سنی مثال زدنی است تصریح کرد: کشورهای مسلمان اکثرا در کنار هم هستند که این مسئله یک ظرفیت بزرگ است، اگر وحدت در بین امت اسلامی تقویت شود دشمنان نمی‌توانند هیچ گاه در برابر این امت قرار بگیرند. رهبر معظم انقلاب با یک تحلیل به موقع و درست وضعیت کشور و نقشه دشمنان برای ایران را تبیین کردند، دشمن در حال حاضر نمی‌تواند ایران اسلامی را به عنوان کشوری مستقل و البته قدرتمند ببیند و تحمل کند از این همین رو سعی دارد با توطئه این اقتدار را از کشور بگیرد. دشمن با دست مایه قرار دادن اصول الهی از جمله حجاب، به دنبال ضربه زدن به کشور است و در اغتشاشات اخیر نیز شاهد همین مسئله و سوءاستفاده از این مطلب بودیم اما ملت به خوبی خط خود را از دشمن جدا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: دشمنان نظام به دنبال بی ثباتی و ناامنی در کشورند اما با وجود نیروهای مسلح جان کف در همه رده‌ها از جمله نیروی انتظامی این نقشه آنها اجرایی نخواهد شد.  در جریانات اخیر و اغتشاشات به وجود آمده عده‌ای از خواص بی‌بصیرت موضع‌گیری‌های عجولانه و گاه بدون تحقیق کردند و با توجه به برخی فرعیات اصل اساسی کشور یعنی ایران قوی را از یاد بردند اما مردم با بصیرت از این خواص هوشمندانه تر عمل کردند و نقشه دشمن را متوجه شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین