کد خبر: ۷۹۹۲۸۵
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹

شکست سنگین نفت مسجدسلیمان مقابل گل‌گهر

دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و گل‌گهر سیرجان با برتری پرگل تیم میهمان خاتمه یافت. امیر شهیم در دقیقه ۲۱، علی اصغر عاشوری در دقیقه ۶۸، محمد خدابنده‌لو در دقایق ۷۶ و ۷۷ و کی‌روش استنلی در دقیقه ۲+۹۰ گل‌های میهمان را به ثمر رساندند.
شکست سنگین نفت مسجدسلیمان مقابل گل‌گهر
آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال تیم‌های نفت مسجدسلیمان و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۹ امشب (جمعه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۵ بر صفر شاگردان امیر قلعه‌نویی در تیم گل‌گهر به پایان رسید.

نیمه اول دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و گل گهر سیرجان با برتری یک بر صفر شاگردان امیر قلعه‌نویی همراه شد. با این حال کادر فنی گل‌گهر در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم دست به سه تعویض زد و روند تیم را هجومی‌تر کرد.

پس از این سه تعویض که در ادامه با ورود خدا بنده لو کامل‌تر شد، نوید عاشوری در دقیقه ۶۸ روی پاس مرتضی تبریزی موفق به ثبت گل دوم شد و چند دقیقه بعد هم نوبت به درخشش محمد خدابنده‌لو رسید که در دقیقه ۶۶ به جای امین پورعلی وارد زمین شد.

خدا بنده لو پس از ورود به زمین موفق شد در دقایق ۷۶ و ۷۸ دو موقعیت مشابه به دست بیاورد؛ موقعیت‌هایی که با در موقعیت تک به تک با گلر حریف سعید جلالی‌راد نصیب او شد و این هافبک جوان و مستعد هم با دو بغل پای دقیق و مطمئن اختلاف دو تیم در ورزشگاه بهنام محمدی را به عدد ۴ رساند.

کی‌روش استنلی نیز در دقیقه ۲+۹۰ موفق به گلزنی شد.

محمد خدابنده لو در ابتدای لیگ بیست و دوم و در شرایطی که به پرسپولیس نزدیک شده بود، گل‌گهر را انتخاب کرد و حالا با حضور در این تیم توانسته نامش را مانند فصل گذشته به عنوان یکی از بازیکنان شاخص مسابقات مطرح کند.

در سوی دیگر نفت مسجد سلیمان به نظر می‌رسد پس از تعطیلات دچار بحرانی عجیب شده و این تیم که توانسته بود در ۶ هفته ابتدایی ۷ امتیاز کسب کند و شرایط خوبی داشت، حالا در دومین مسابقه پیاپی ۴ گل خورده تا شرایط عجیب و غیرقابل پیش بینی‌ای برای هفته‌های آینده داشته باشد.

قضاوت این بازی برعهده یعقوب آشوری بود که به مهدی تیکدری و اریک بایناما از گل‌گهر کارت زرد نشان داد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین