کد خبر: ۷۹۹۲۹۱
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳

مربی استقلال: ما دلقک نیستیم؛ ۳ پنالتی ما را نگرفتند

مربی تیم فوتبال استقلال گفت با اشاره به اینکه در بازی با فولاد دست کم سه پنالتی برای این تیم گرفته نشده است، انتقاد تندی را علیه تیم داوری این دیدار مطرح کرد.
مربی استقلال: ما دلقک نیستیم؛ ۳ پنالتی ما را نگرفتند
آفتاب‌‌نیوز :

«روی ماتا» مربی تیم فوتبال استقلال در نشست مطبوعاتی پس از بازی این تیم مقابل فولاد خوزستان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درباره بازی چیز زیادی نمی‌توانم بگویم. ما به مراتب بهتر از حریف خود بازی کردیم. بازی کردن مقابل دو «تیم» (تیم داوری و تیم فولاد) سخت و این یک بی‌احترامی به استقلال است.

وی افزود: استقلال فصل گذشته قهرمان شد و می‌خواهد این اتفاق را تکرار کند. ما باید ۶ امتیاز بیشتر در این فصل کسب می‌کردیم. این اتفاق می‌توانست شرایط را به سود استقلال تغییر دهد.

ماتا خاطرنشان کرد: امروز دست کم سه پنالتی برای استقلال گرفته نشد، آیا ما دلقک هستیم؟ خیر، ما فوتبال بازی می‌کنیم و باید تمامی قوانین رعایت شود. ما خوب و سخت کار می‌کنیم و لیاقت پیروزی را داشتیم، اما این اتفاق رخ نداد.

ماتا که در غیاب ریکاردو ساپینتو که به دلیل اخراج در بازی با گل‌گهر در نشست مطبوعاتی امروز حضور نداشت، دیگر حاضر به ادامه صحبت نشد و با ناراحت و عصبانیت نشست مطبوعاتی را ترک کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین