کد خبر: ۸۰۰۸۳۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷

ویزای ملی پوشان کشتی بالاخره صادر شد

تیم‌های ملی کشتی امید کشورمان پس از انتظار‌های فراوان با صدور ویزا از سوی اسپانیا بامداد فردا راهی مسابقات امید‌های جهان می‌شود.
ویزای ملی پوشان کشتی بالاخره صادر شد
آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان از ۲۵ مهر تا اول آبان در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا برگزار می‌شود و تیم‌های ملی کشتی امید کشورمان پس از کش و قوس‌های فراوان و رایزنی ویزای خود را دریافت کردند و بامداد فردا راهی کشور اسپانیا می‌شوند تا در رقابت‌های امید‌های جهان شرکت کنند.

ملی پوشان و اعضای کادر فنی تیم ملی با توجه به صادر نشدن ویزا تا به امروز نا امید نشده بودند و تمرینات خود را به خوبی و بدون توقف پشت سر گذاشتند تا حضور قدرتمندی را در این رقابت‌ها داشته باشند و نتیجه خوبی را هم بگیرند. این مسابقات اولین تجربه حسن رنگرز با تیم ملی کشتی فرنگی محسوب می‌شود و همه منتظر هستند ببینند رنگرز چه نتایجی را در این رقابت‌ها به دست می‌آورد.

ویزای فرنگی‌کاران در شرایطی صادر شد که آن‌ها بامداد فردا (جمعه) تهران را به مقصد ودرا ترک خواهند کرد.

پویا دادمرز در ۵۵ کیلوگرم، امید آرامی در ۶۰ کیلوگرم، ایمان محمدی در ۶۳ کیلوگرم، سیددانیال سهرابی در ۶۷ کیلوگرم، امیر عبدی در ۷۲ کیلوگرم، محمدرضا مختاری در ۷۷ کیلوگرم، علیرضا مُهمدی در ۸۲ کیلوگرم، ابوالفضل چوپان در ۸۷ کیلوگرم، علیرضا عابدی در ۹۷ کیلوگرم و علی‌اکبر یوسفی در ۱۳۰ کیلوگرم نفرات تیم امید ایران را در اسپانیا تشکیل می‌دهند.

همچنین ویزای آزاد کاران امید هم طی روز‌های آینده صادر خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین