کد خبر: ۸۰۱۵۳۸
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
بازگشت شاگردان آنچلوتی به صدر جدول لالیگا

رئال مادرید فاتح الکلاسیکو شد

رئال مادرید و بارسلونا امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته نهم لالیگا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به پایان رسید. با این نتیجه رئال مادرید صدر جدول رده‌بندی را از بارسلونا پس گرفت و با ۲۵ امتیاز در رده نخست قرار گرفت. بارسلونا هم ۲۲ امتیازی باقی ماند و به رده دوم لالیگا سقوط کرد.
رئال مادرید فاتح الکلاسیکو شد
آفتاب‌‌نیوز :

رئال مادرید زننده اولین گل این الکلاسیکو بود. پس از نفوذ وینیسیوس جونیور از جناح چپ، او توانست با ترشتگن در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما شوت او به بدن دروازه‌بان بارسا برخورد کرد. با این حال این پایان کار نبود و بنزما از راه رسید و دروازه خالی بارسا را با یک بغل پا باز کرد تا نخستین گل بازی در دقیقه ۱۲ به ثمر برسد.

پس از این گل بارسلونا توپ و میدان را در اختیار گرفت و حتی می‌توانست در دقیقه ۲۵ به گل برسد اما این اتفاق روی بی‌دقتی لواندوفسکی رخ نداد و مهاجم باتجربه بارسا نتوانست دروازه خالی را باز کند. البته پس از نشان دادن صحنه آهسته مشخص شد که او در موقعیت آفساید، پاس رافینیا را دریافت کرده بود.

در حالی که بارسلونا توپ و میدان را در اختیار داشت، باز هم رئال مادرید توانست به گل برسد. شاگردان آنچلوتی روی یک حرکت ترکیبی و زیبا در پشت محوطه جریمه بارسلونا و در موقعیت نسبتا ضد حمله، در نهایت توپ را برای فده والورده کاشتند و او با شوتی زمینی، دقیق و سرکش توانست دروازه ترشتگن را در دقیقه ۳۵ برای بار دوم باز کند. نیمه نخست در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر رئال مادرید به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم، باز هم رئال مادرید توانست توسط بنزما به گل برسد اما پاس وینیسیوس جونیور در موقعیت آفساید به بنزما رسیده بود تا گل دقیقه ۵۱ رئالی‌ها مردود اعلام شود. پس از این گل بازی به تعادل کشیده شد و بارسلونا توان نزدیک شدن به دروازه رئال مادرید را نداشت تا این که ژاوی دست به تغییراتی در ترکیب تیمش زد. ژاوی پس از دقیقه ۶۰ با آوردن فران تورس، گاوی، آلبا و فاتی جریان بازی را به سمت تیمش تغییر داد که در ادامه بازی به بارسا کمک کرد.

پس از چند حمله نصفه و نیمه روی دروازه رئال مادرید، در نهایت نفوذ آنسو فاتی در دقیقه ۸۳ و پاس تند و تیز او به مقابل دروازه لونین، به فران تورس رسید تا این بازیکن دروازه خالی رئال مادرید را باز کند. در ادامه بارسلونا می‌توانست باز هم به گل برسد اما ناکام ماند تا این که در دقیقه ۹۰، خطای گارسیا روی رودریگو در داخل محوطه جریمه بارسا اعلام شد تا رئال مادرید صاحب یک ضربه پنالتی شود. خود رودریگو پشت این توپ ایستاد و با وجود تشخیص جهت شوتش توسط ترشتگن، توانست دروازه بارسا را برای بار سوم باز کند و این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به پایان برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین