کد خبر: ۸۰۱۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۰

استعفانامه پر اشتباه رئیس هیات كشتی فارس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: زین العابدین عرب،رئیس هیات كشتی استان فارس با تنظیم متن پر از اشتباه از مقام خود استعفا داد.

به گزارش خبرنگار آفتاب از شیراز، عرب كه عضو شورای شهر شیراز نیز هست در اعتراض به عدم تامین هزینه‌های برگزاری مسابقات كشوری كشتی فرنگی در شیراز از سمت خود در هیات كشتی كناره‌گیری كرده است.

وی در متن استعفای خود در انتقاد به تربیت بدنی فارس خطاب به رئیس این سازمان نوشته است:«نظر به اینكه این اداره بخاطر عدم توجه به هیئت كشتی استعفا خود را از مسئولین هیئت كشتی استان را دارم انشاالله با مدیریت جنابعالی در ورزش استان هیات كشتی را موفق باشد». 

پس از استعفای عرب از ریاست هیات كشتی،به پیشنهاد رشید خدابخش،مدیركل تربیت بدنی فارس،محسن سالاری به عنوان سرپرست هیأت كشتی استان فارس منصوب شد.
محمدرضا رضازاده،استاندار فارس اما در واكنش به استعفای عرب،در نخستین اقدام او را به دفتر خود فراخوانده و از متن استعفا انتقاد كرده است.

استاندار فارس همچنین در جلسه‌ای با حضور رشید خدابخش مدیر کل تربیت‌بدنی استان و زین العابدین عرب رئیس مستعفی هیأت کشتی فارس ، خواستار بازگشت این عضو اصولگرای شورای شهر شیراز به سمت ریاست هیات كشتی فارس شده است. 

پس از برگزاری این نشست،مدیر کل تربیت بدنی فارس از پی‌گیری بازپس‌گیری استعفای عرب از فدراسیون توسط اداره کل تربیت‌بدنی استان خبر داد.
رشید خدابخش در حالی این خبر را اعلام كرده كه پیش از این تاكید كرده بود:« كه وقتی ایشان(زین العابدین عرب) نه رئیس فدراسیون کشتی و نه اداره کل تربیت بدنی استان را قبول ندارد چرا بخواهد برگردد؟ که اگر هم بخواهد برگشتن او دست من نیست».

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا رئیس هیأت کشتی استان از موقعیت خود در شورای شهر به نفع کشتی هم گام برداشته، گفت: «سازمان تربیت بدنی با هزینه‌ای معادل 4 میلیارد تومان دارد در ورزشگاه بعثت شیراز خانه کشتی می‌سازد اما حداقل شهرداری 10 بار پروژه ما را تعطیل کرده این در حالی است که آقای عرب به عنوان رئیس هیأت کشتی استان در شورای شهر شیراز حضور دارند و هیچ گامی برای ما در این خصوص برنداشته است. همچنین در حالی که شهرداری منطقه 3 شیراز به ما پروانه ساخت خانه کشتی را نمی‌دهد جناب عرب هم نه تنها همکاری نمی‌کند بلکه تا چند وقت پیش حتی جای ساخت خانه کشتی را نمی‌دانست.» 

مدیركل تربیت بدنی فارس همچنین درباره ماجرای استعفای عرب گفت: «اعتبار هیأت کشتی استان در سال جاری 25 میلیون تومان پیش بینی شده بود و نمی‌توانستیم بیش از اعتبار یادشده فقط برای برگزاری یک دوره مسابقه کشتی آن را هزینه کنیم».

وی خاطر نشان كرد: «در تاریخ 26 شهریورماه،عرب رئیس هیأت کشتی و همراهان که حدود 8 نفر بودند به دفتر من آمدند و درخواست کردند که جهت برگزاری مسابقات قهرمانی کشور هزینه‌ای حدود 30 میلیون تومان از محل اعتبارات تربیت بدنی استان به هیأت کشتی پرداخت شود که ما نیز به پاسخ اعلام کردیم هزینه و فعالیت را در چارچوب برنامه‌های کلان خود می‌بینیم لذا برگزاری مسابقات کشوری کشتی فرنگی را با هزینه خود در اولویت برنامه هایمان نمی‌بینیم و به هر حال زیربار پرداخت 30 میلیون نرفتم اما مخالفتی هم با مسابقات قهرمانی کشور در شیراز نکردم و اعلام داشتم که اگر از محل دیگری اعتبارات را تأمین کنم من نیز 10 درصد هزینه‌ها، محل برگزاری مسابقه و کمیته اجرایی را متقبل خواهم شد، ایشان نیز در خصوص اسپانسر و اینکه مشکلی برای برگزاری مسابقات ندارد به من چیزی نگفت». 

مدیر کل تربیت بدنی فارس افزود: «اصولاً معتقدم هزینه برگزاری مسابقات کشوری باید برعهده فدراسیون باشد و ضرورتی ندارد که استان برای برگزاری این مسابقات هزینه کند». 

وی ادامه داد: «پس از صحبت هایی که با رئیس هیأت کشتی استان داشتیم ایشان یک بار اتاق را ترک کردند و در آخر جلسه هم یک استعفایی نوشتند و رفتند».

خدابخش تأکید کرد: «نمی‌دانم چرا پاسخ من حاکی از اینکه مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی کشور در اولویت برنامه‌های سازمان تربیت بدنی نیست باید استعفای آقای عرب باشد»؟ 

برای دیدن تصویر استعفا با ابعاد بزرگتر، فایل ضمیمه را ببینید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۸۷/۰۷/۱۰
0
0
واقعاً مريض تشريف داريد . چندتا سايت ببينيد بد نيست كه حاكي از طرفداري نسبت به حاج عرب هست ......

براي خبرگذاري شما متاسفم كه صلاح را نمي خواهيد.
ناشناس
|
France
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۴
0
0
khhoda pedareto biam_orze age reza zade tunest ye jomle bi ghalat benvise......hamashun haminan
ناشناس
|
France
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۴
0
0
hala taaze in fahmide o enteghad karde! zershko zepeleshk
...
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
0
0
درود بر روح پاک حاجی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین