کد خبر: ۸۰۲۴۱۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴

شکست سنگین تراکتور مقابل اصفهان

دیدار دو تیم تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۵ امروز، پنجشنبه ۲۸ مهرماه با قضاوت زاهدی فر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد که تیم سپاهان با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید.
شکست سنگین تراکتور مقابل اصفهان
آفتاب‌‌نیوز :

نیمه نخست این دیدار تماما به سود سپاهان بود. در پی حملات بازیکنان سپاهان، عیسی مرادی در دقیقه ۷ بازی موفق شد تا توپ خود را وارد دروازه اخباری کند.

به گزارش ایسنا، در دقیقه ۲۱ بازی، با خلق موقعیت خطرناک بازیکن سپاهان، اخباری از محوطه جریمه خارج شد و با برخورد توپ به دستش، داور کارت قرمز را به او نشان داد تا سنگربان تراکتور در نیمه نخست بازی اخراج شود.

با تعویض صفا هادی و ورود رضا کاخ ساز، دروازه بان جوان تراکتور، ضربه کاشته رامین رضاییان وارد دروازه تراکتور ۱۰ نفره شد تا فشار بر تراکتور از هم گسیخته بیش از پیش شود.

در دقیقه ۴۰ نیز با یک کار تیمی زیبای سپاهان، گل سوم این تیم توسط عیسی مرادی زده شد تا بازی کاملا به دست سپاهانی‌ها بیفتد و با نتیجه قاطع ۳ بر ۰ به رخت کن بروند.

نیمه دوم با خروج سجاد دانایی و اضافه شدن کاوه رضایی مهاجم، به ترکیب تراکتور، حملات این تیم اندکی جان گرفت و در دقیقه ۵۴ نیز نخستین گل تراکتور با ضربه رضایی روانه دروازه نیازمند شد.

با سرعت بخشیدن حملات تراکتور ۱۰ نفره که ۳ بر ۱ عقب بود باعث شد تا آرش قادری در دقیقه ۷۴ گل دوم تراکتور را با ضربه سر به ثمر رساند.

در ادامه اما شهریار مغانلو بود که با روانه توپ به سمت دروازه تراکتور، گل چهارم سپاهان را ثبت کرد تا بازگشت تراکتور بی نتیجه بماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین