کد خبر: ۸۰۲۵۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸

دری نجف آبادی: شعار "زن، زندگی و آزادی" توهین به بانوان است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انگلیسی ها مزدوران خود را برای ضربه زدن به امنیت ایران و علیه اسلام و تشیع تقویت می کنند و شعار زن، زندگی و آزادی توهین به مقام بانوان با کرامت ایران اسلامی است و آمریکا و انگلیس با کارنامه خفت بارشان نباید شعار آزادی بدهند، آزادی در سایه امنیت معنا پیدا می کند و در غرب چیزی به نام امنیت برای بانوان وجود ندارد.
دری نجف آبادی: شعار
آفتاب‌‌نیوز :

آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی جمعه ۲۹ مهر در نماز جمعه این هفته اراک اظهار کرد: عالم محضر خداست و در محضر خدا قرار گرفتن انسان را در مسیر تکامل و سعادت قرار می دهد، در محضر خدا همواره باید هوشیار بود و اینکه اهل معرفت مسیر الهی را طی می کنند نتیجه در محضر خدا بودن است.

وی افزود: انقلاب اسلامی به دنیای اسلام کرامت و عزت بخشید. پیش از انقلاب، دنیای اسلام در جغرافیای جهانی حذف شده بود که امام خمینی(ره) با تشکیل انقلاب همه قدرت های غرب و شرق را به چالش کشاند و اسلام را احیا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مزکزی تصریح کرد: انقلاب اسلامی قدرت پوشالی آمریکا را به چالش کشید و امروز از آمریکا چیزی نمانده، نظام اسلامی امروز وابسته به غرب و شرق نیست و در قانون اساسی ولایت فقیه محور و اساس است. عظمت و دستاوردهای این فصل جدید برای ملت ایران امید آفرین و موجب هراس دشمنان شده و امروز دشمنان ایران اسلامی از اقتدار و ایران قوی هراس دارند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی فصل جدیدی از عزت، استقلال، آزادی و کرامت در دنیا ایجاد کرد گفت: دشمنان انقلاب از طرق مختلف به دنبال ضربه زدن به ماهیت انقلاب هستند، در ۳۰۰ سال قبل از انقلاب اسلامی حاکمان ایران هیچ دستاوردی جز غارت و تجزیه کشور نداشتند اما امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و ایران در طی ۴۳ سال گذشته بزرگترین دستاوردها را در حوزه های مختلف کسب کرده است.

وی با بیان اینکه روحانیت همواره پرچم دار دفاع از اسلام و ارزش های اسلامی بوده و همیشه در صحنه بوده افزود: دشمنان به دنبال این هستند که از ایران گاو شیرده درست کنند اما باید بدانند ملت ایران زیر بار فشار و زورگویی های دشمنان نمی روند و تسلیم قدرت های پوشالی نمی شوند. ایران فعال و با عظمت و کرامت است و زیر بار ننگ و ذلت نمی رود.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان از انقلاب اسلامی و اقتدار روز افزون آن کینه دارند ادامه داد: هدف از ایجاد فتنه و آشوب های خیابانی در ایران توسط مزدوران غرب و شرق، تنها تجزیه ایران اسلامی است اما ملت ایران هوشیار است و راه با عظمت خود را تحت رهبری ولایت فقیه انتخاب کرده و با قوت ادامه خواهد داد.انگلیسی ها مزدوران خود را برای ضربه زدن به امنیت ایران و علیه اسلام و تشیع تقویت می کنند و شعار زن، زندگی و آزادی که توسط مزدوران آمریکایی و انگلیسی بیان می شود توهین به مقام بانوان با کرامت ایران اسلامی است، اینها با این کارنامه خفت بار نباید شعار آزادی بدهند، آزادی در سایه امنیت معنا پیدا می کند و در غرب چیزی به نام امنیت برای بانوان وجود ندارد. زنان در عمر جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف نقش مهم و برجسته داشتند و امروز نیز در حوزه های مختلف، بانوان با کرامت ایرانی حرف برای گفتن دارند، نباید اجازه داد قداست خانواده آسیب ببیند و دچار خدشه شود لذا باید نسبت به توطئه های دشمن در خصوص ضربه زدن به خانواده نیز هوشیار بود.

دری نجف آبادی در خصوص مشکلات اقتصادی تاکید کرد: مشکلات کشور در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و حفظ وحدت در جامعه حل خواهد شد و البته سوء تدبیر گناهی نابخشودنی است که نباید انجام شود. استان مرکزی سرزمین نخبگان و فرهیختگان است و همه باید همت کنیم مشکلات کشور را در سایه همدلی و تلاش جهادی برطرف کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
0
3
باشه از این به بعد می گیم
زن بدبختی اسارت

چطوره!؟
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
0
3
ولی مردم ایران با شما مخالف هستند و این شعار زیبا را تکرار می کنند
زن- زندگی -آزادی
خروس بی محل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
0
2
اتفاقا اگر از منظر دین هم به این شعار نگاه کنیم بسیار حرف فاخر و قابل اهمیتی است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین