کد خبر: ۸۰۵۰۳۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲

لواندوفسکی: بارسلونا دوباره بهترین خواهد شد

ستاره لهستانی بارسلونا بر این باور است که این تیم می تواند به مرور زمان جایگاه قبلی خود را به دست آورد.
لواندوفسکی: بارسلونا دوباره بهترین خواهد شد
آفتاب‌‌نیوز :

روبرت لواندوفسکی بعد از ۸ سال حضور در بایرن مونیخ تصمیم به جدایی از این تیم گرفت تا پیراهن بارسلونا را برتن کند.

به گزارش اسپورت، این مهاجم لهستانی در بارسلونا نمایش درخشانی داشته است و فراتر از انتظارات ظاهر شده است با این حال آبی اناری ها در لیگ قهرمانان اروپا حذف تلخی داشتند و از طرف دیگر در لالیگا کار سختی برای قهرمانی دارند.

حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا انتقادهای زیادی را از این تیم به دنبال داشت. روبرت لواندوفسکی براین باور است که آبی اناری ها با مرور زمان به روزهای اوج برخواهند گشت.

او گفت:بدون شک حذف از لیگ قهرمانان اروپا برای ما بسیار تلخ بود. ما خوشحال نیستیم چرا که انتظار داشتیم تیم به مراحل بالاتر صعود کند. من قبل از اینکه به بارسلونا بیایم پیش بینی این روزهای سخت را می کردم. حداقل انتظار داشتم که در فصل نخست حضورم با تیم شرایط سختی را تجربه کنم. این تیم جوان است و استعدادهای بزرگی را در ترکیب خود دارد. شکست برابر اینتر و بایرن مونیخ درس های بزرگی به ما خواهد داد و قطعا در آینده به تیم کمک خواهد کرد.

لواندوفسکی ادامه داد: برای اینکه بارسلونا به روزهای اوج خود برگردد تنها به زمان نیاز دارد و باید بیشتر صبر کرد. این تیم با صبر و گذشت زمان به روزهای اوج برخواهد گشت و دوباره بهترین خواهد شد.در فوتبال گاهی اوقات تنها باید راه پیروزی را یاد گرفت و تنها پیروز شدن و برای پیروزی به میدان رفتن کافی نیست. طبیعی است که در بعضی از بازی ها خوب بازی نکرد اما مهم پیروزی و چگونگی کسب آن است.

لواندوفسکی در رقابت های لالیگا آمار خیره کننده ای داشته است به طوری که در ۱۲ بازی موفق به زدن ۱۳ گل شده است و در صدر جدول بهترین گلزنان جای دارد.

او بر این باور است که بعضی از مصدومیت ها در حذف آبی اناری ها از لیگ قهرمانان اروپا نقش داشته است: ما در خط دفاعی بازیکنانی کلیدی را در اختیار نداشتیم و غیبت آنها در رقم خوردن این نتایج نقش داشت. به هر حال حذف شده ایم و باید روی رقابت های دیگر تمرکز کنیم. بر این باور هستم که می توانیم روزهای خوبی را خلق کنیم و این با مرور زمان به دست می آید.

لواندوفسکی درباره اینکه آیا از حضور در بارسلونا پشیمان نیست، گفت: به هیچ وجه. من خیلی زود در بارسلونا جا افتادم و چنین چیزی را می دانستم. از همان روز نخست حضورم در بارسلونا متوجه شدم که اسیر جادوی موجود در این باشگاه شده ام. من در باشگاهی هستم که دوست داشتم و واقعا در بارسلونا احساس راحتی می کنم. من چیزهای جدیدی را به عنوان بازیکن و انسان در بارسلونا تجربه می کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین