کد خبر: ۸۰۶۰۲۱
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
تبلیغات

چگونه باشگاه مشتریان پیامکی راه اندازی کنیم؟

در عصر حاضر، بسیاری از مدیران برای افزایش مشتری و به دنبال آن افزایش فروش، هر روشی را امتحان می‌کنند. در میان انبوهی از کسب‌وکار‌های مختلف، چگونه می‌توان علاوه‌بر جذب مشتری جدید، با برنامه‌ریزی رضایت و وفاداری مشتری‌های پیشین را نیز جلب کرد؟ ما در این مقاله به این پرسش پاسخ می‌دهیم.
چگونه باشگاه مشتریان پیامکی راه اندازی کنیم؟
آفتاب‌‌نیوز :

استفاده کردن از باشگاه مشتریان پیامکی، یکی از روش‌های کاربردی و نسبتاً جدید در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که بهبود رضایت مشتریان را به همراه دارد. حفظ مشتری برای کسب‌وکار خود و تبدیل مخاطب‌های معمولی به مشتری‌های ثابت، یکی از اصول اولیه برای موفق شدن در کار محسوب می‌شود. اگر قصد راه‌اندازی باشگاه مشتریان از طریق پنل‌های پیامکی را دارید، به‌هیچ‌وجه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

باشگاه مشتریان پیامکی چیست و چگونه راه‌اندازی می‌شود؟

باشگاه مشتریان در واقع از گردآوری اطلاعات و مشخصات مشتریان در کنار هم و ذخیره آن‌ها در یک بانک اطلاعاتی به وجود می‌آید. با ادغام این بانک اطلاعات در پنل پیامکی، باشگاه مشتریان پیامکی ایجاد می‌شود. با استفاده از باشگاه مشتریان پیامکی، می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب، علاوه‌بر جلب رضایت مشتریان سابق، مشتریان جدیدی را نیز برای کسب‌وکار خود یافت. با راه‌اندازی باشگاه مشتریان و ارسال پیامک به آن‌ها، بسیاری از افراد برای مراجعه مجدد به فروشگاه فیزیکی یا اینترنتی ترغیب می‌شوند. این ماژول امکان ارسال پیامک به شماره‌های بلک‌لیست را نیز برای مدیران کسب‌وکار‌ها فراهم می‌کند.

مزایای استفاده از باشگاه مشتریان از طریق پنل پیامکی

راه‌اندازی باشگاه مشتریان علاوه‌بر ایجاد یک بانک اطلاعاتی قوی، مزایای بسیاری را برای کسب‌وکار‌ها به همراه دارد. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بررسی‌ها نشان می‌دهد که جذب مشتری‌های جدید به مراتب هزینه بیشتری نسبت به حفظ مشتریان سابق دارد. بخش عمده‌ای از درآمد هر کسب‌وکار از طریق مشتریان پیشین آن مجموعه تأمین می‌شود. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از باشگاه مشتریان پنل پیامکی، بازگشت مشتریان پیشین برای خرید و به دنبال آن افزایش سود در درازمدت است. با استفاده از پنل اس ام اس بمبر، می‌توانید در مدت زمان کوتاه، تعداد انبوهی از پیامک‌های تبلیغاتی، تخفیف‌های جذاب، ارسال پیام تشکر بعد از خرید یا پیام‌های تبریک تولد و سالگرد ازدواج را برای برانگیختن احساسات مشتریان ارسال کرد و آن‌ها را به مراجعه مجدد به فروشگاه (حضوری یا اینترنتی) ترغیب کرد.

به کمک راه‌اندازی باشگاه مشتریان، در هزینه‌های تبلیغات بسیار صرفه‌جویی می‌شود. ارسال چندین پیامک کوتاه، به مراتب هزینه کمتری نسبت به سایر روش‌های بازاریابی و برندینگ دارد.

با استفاده از باشگاه مشتریان پنل پیامکی و داشتن استراتژی، می‌توانید به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم مشتری را به سمت خرید کالا یا خدمات موردنظر خود سوق بدهید.

ایجاد تعامل سازنده بین مشتری و مجموعه، یکی دیگر از مزایای راه‌اندازی باشگاه مشتریان است. با استفاده از پنل پیامکی می‌توانید با مشتریان خود ارتباط سازنده داشته باشد و از نظرات، پیشنهادات و انتقادات آن‌ها به‌منظور رشد و پیشرفت کسب‌وکار خود بهره ببرید.

با استفاده از پنل پیامکی و ارسال پیامک‌ها در زمان مناسب، می‌توانید در ذهن مخاطب ماندگار شوید و اعتماد او را جلب کنید. اعتماد کردن مشتری به مجموعه، قطعاً نتایج مثبتی را برای کسب‌وکار‌ها به همراه خواهد داشت. مشتری زمانی که به کسب‌وکار شما اعتماد کند، علاوه‌بر وفاداری خود به مجموعه، شما را به اطرافیان و افراد دیگر نیز معرفی خواهد کرد.

نرم‌افزار‌های باشگاه مشتریان، امکان دسته‌بندی مخاطبان یک مجموعه را برای کارفرمایان فراهم می‌کند. به کمک این قابلیت، کسب‌وکار‌ها می‌توانند مشتریان خود را بر اساس میزان خریدی که از مجموعه دارند، دسته‌بندی کنند. در چنین شرایطی، شما می‌توانید به‌صورت هدفمند از روش‌های بازاریابی مانند: ایجاد کد تخفیف‌های شخصی و جشنواره‌های فصلی ویژه مشتریان منتخب برای تقویت حس وفاداری و حفظ مشتریان پرسود خود استفاده کنید.

چگونه باشگاه مشتریان پیامکی راه اندازی کنیم؟

ایده‌های ارسال پیامک به مشتریان از طریق پنل پیامکی

با درخواست مشخصات مشتری‌ها و ورود اطلاعات آن‌ها در سامانه مربوط به باشگاه مشتریان، یک بانک اطلاعاتی قوی ایجاد می‌شود. در قدم بعدی باید از این بانک اطلاعات بیشترین سود را برد؛ به همین دلیل خیلی سریع و با تعیین استراتژی مناسب باید ارسال پیامک را آغاز کنید؛ اما چه پیامکی؟ در ادامه به بعضی از ایده‌های جذاب پیامکی اشاره می‌کنیم:

  • ارسال فاکتور و پیام تشکر بلافاصله بعد از خرید محصول یا خدمات
  • ارسال لینک نظرسنجی به‌منظور افزایش رضایت کاربران و جلب اعتماد آن‌ها
  • تبریک مناسبت‌های خاص مانند: تولد، سالگرد ازدواج و عید نوروز و در نظر گرفتن کد تخفیف برای مشتریان در این مناسبت‌ها
  • ارسال کد تخفیف شگفت‌انگیز و اعلام جشنواره‌های ویژه مشتریان پرسود مجموعه
  • طراحی مسابقه‌های پیامکی در ازای دریافت امتیاز ویژه برای خرید یا کد تخفیف
  • ارسال پیامک به‌منظور اطلاع‌رسانی درباره خدمات یا کالا‌های جدید مجموعه

ایده‌های بسیاری برای استفاده از باشگاه مشتریان پیامکی، وجود دارد که در این لیست نمی‌گنجد. استفاده صحیح از قابلیت‌های پنل پیامکی خیلی سریع روی افزایش سود مجموعه تأثیرگذار خواهد بود.

چگونه باشگاه مشتریان پیامکی راه اندازی کنیم؟

استفاده از پنل پیامکی فراز اس ام اس برای باشگاه مشتریان

در این مقاله درباره باشگاه مشتریان پیامکی و نتایج مثبتی که برای کسب‌وکار‌ها به همراه دارد، صحبت کردیم. شرکت فراز اس ام اس، با عرضه انواع پنل‌های پیامکی، بستر مناسبی را برای ایجاد تعامل سازنده بین کسب‌وکار‌ها و مشتریان آن‌ها فراهم می‌کند. پنل‌های پیامکی فراز اس ام اس، با امکانات و ویژگی‌های متنوع، برای همه کسب‌وکار‌ها قابل‌استفاده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه و انواع پنل‌های SMS به سایت این مجموعه با آدرس farazsms.com سر بزنید یا تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه آماده پاسخگویی به همه سؤالات شما عزیزان هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین