کد خبر: ۸۰۶۵۶
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۶
فرمانده قرارگاه عملیاتی رسول اكرم (ص) اعلام کرد:

هلاکت عاملین ربایش امام جمعه فهرج کرمان

دستگیری نادر ریگی با اسم مستعار صدام
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده قرارگاه عملیاتی رسول اكرم (ص) اعلام کرد: «در اقدام هماهنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) و سلحشوران این قرارگاه، گروهکی تروریستی كه قصد اقدامات خرابكارانه داشت متلاشی شد». 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار بهرام نوروزی گفت: «سلحشوران قرارگاه عملیاتی فتح استان سیستان و بلوچستان با همكاری موثر مردم، سربازان گمنام امام زمان (عج) و با سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند اعضای اصلی باند تروریستی وابسته به گروهک عبدالمالک ریگی كه پس از آموزشهای لازم با همکاری ایادی بیگانه از آن سوی مرز برای خرابكاری وارد كشور شده بودند پیش از هر گونه تحركی در سه مرحله عملیات به هلاكت برسانند». 

فرمانده قرارگاه عملیاتی حضرت رسول اكرم (ص)، افزود: «در این سلسله عملیات 10 نفر از اعضای اصلی این گروهک تروریستی مجروح و دستگیر شدند و به هلاكت رسیدند كه 3 نفراز اعضای اصلی این گروهک تروریستی عبارتند از: احمد وفائی با سه نام مستعار حاج محمود ، ایوب و عبدالواحد كه پس از هلاكت یاسر معاون عملیاتی گروهک عبدالمالک را عهده دار بود ، شرور ناصر شه بخش و شرور نادر ریگی با اسم مستعار صدام كه مرتكب این جنایات شدند.
 
گروگانگیری 4 تبعه هندی و ایرلندی و آلمانی در زاهدان؛ شركت مستقیم در عملیات حمله به خودروی نیروی انتظامی در خیابان بزرگمهر و به شهادت رساندن 3 نفر از کارکنان ناجا و یک دانشجو ؛ شركت در جنایت حادثه تاسوكی و شهادت 22 نفر از هموطنان؛ مشاركت در ترور دو موتور سوار ناجا؛ خلع سلاح پایگاه گدار ناهوک سراوان و گروگان گرفتن9 نفر از كاركنان آن پایگاه و به شهادت رساندن فرمانده پایگاه؛ گروگانگیری و شهادت كاركنان پاسگاه شمسرسراوان؛ به شهادت رساندن سرهنگ كاوه بازنشسته ناجا در پاكستان؛ ربایش امام جمعه فهرج كرمان و گروگانگیری ح . ت در جاده خاش و زاهدان».
 
سردار نوروزی موفقیت این عملیات را مرهون اطلاعات به موقع مردم محلی دانست و اضافه كرد: «مردم خوب و نجیب استان می توانند با اعلام هر گونه تردد مشكوك به یگانهای عملیاتی، اطلاعاتی و انتظامی حوزه استحفاظی در ایجاد امنیت پایدار ما را یاری کنند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین