کد خبر: ۸۰۶۶۷۷
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶

دفاع تمام‌قد یک روزنامه از «نایاک»؛ دلسوزند و برای رفع فشار‌ها از مردم تلاش می‌کنند

روزنامه هم‌میهن نوشت: نایاک که از بخشی از ایرانیان تحصیل‌کرده و دلسوز تشکیل شده و همواره تلاش کرده با تعدیل فضای درگیری بین ایران و آمریکا در جهت رفع آلام و فشار‌های وارد بر ملت ایران گامی بردارد، تحت شدیدترین فشار‌ها و ناسزا‌ها قرار گرفته است.
دفاع تمام‌قد یک روزنامه از «نایاک»؛ دلسوزند و برای رفع فشار‌ها از مردم تلاش می‌کنند
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه هم میهن در یادداشتی به واکاوی اظهارات اخیر بایدن مبنی از آزاد شدن ایران پرداخته و در بخشی از این یادداشت از شورای ملی ایرانیان که به نایاک مشهور شده دفاع کرده است.

به گزارش هم میهن، افراطی‌ترین عناصر ضدجمهوری اسلامی با حمایت رسانه‌ای و مالی راست‌های‌افراطی، فضای از ترس و ارعاب را بر دیاسپورای ایرانی تحمیل کرده‌اند. در رسانه‌های آن‌ها آنقدر که به خاتمی، ظریف و تاجزاده حمله می‌شود، به رئیسی، امیر عبداللهیان و شریعتمداری کاری ندارند.

در ادامه این یادداشت آمده است: نایاک که از بخشی از ایرانیان تحصیل‌کرده و دلسوز تشکیل شده و همواره تلاش کرده با تعدیل فضای درگیری بین ایران و آمریکا در جهت رفع آلام و فشارهای وارد بر ملت ایران گامی بردارد، تحت شدیدترین فشار‌ها و ناسزا‌ها قرار گرفته است. راست‌افراطی ایرانی، عملا صحنه را در دست گرفته و از جنایاتی چون تشدید تحریم‌ها و حتی حمله به ایران حمایت می‌کند. بیشتر جامعه ایرانی مقیم آمریکا که به‌صورت سنتی از دموکرات‌ها طرفداری می‌کردند به‌شدت تحت فشارند که به کمپ جمهوری‌خواهان و ترامپ بپیوندند. همین گرایش سبب شد بایدن برای به‌دست آوردن دل آنها چنین جمله‌ای بگوید و طبیعی است این روند روزبه‌روز افق توافق، رفع تحریم‌ها و کاهش فشارهای آمریکا را تیره‌تر می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین